HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
Doorverbindingssteker gezocht voor Philips AG 4756 W
13 mrt 2022 17:03 #94060
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Doorverbindingssteker gezocht voor Philips AG 4756 W
Mijn ervaring is dat je soms ook de massa’s van links en rechts moet doorverbinden. Dit is dan bij platenspelers met universele voeding.
Het komt er op neer dat je dan de twee buitenste en de twee binnenste punten moet doorverbinden (dus de 1e en de 5e en de 2e met de 4e pen). In dat geval komen er twee afgeschermde kabeltjes uit de arm.
Ik heb het even geverifieerd in het schema, dit is bij deze ook het geval.
Groeten,
Peter
Het komt er op neer dat je dan de twee buitenste en de twee binnenste punten moet doorverbinden (dus de 1e en de 5e en de 2e met de 4e pen). In dat geval komen er twee afgeschermde kabeltjes uit de arm.
Ik heb het even geverifieerd in het schema, dit is bij deze ook het geval.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hansvermeij
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 mrt 2022 15:30 #94059
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Doorverbindingssteker gezocht voor Philips AG 4756 W
Mocht je geen stekker vinden
Even je grammofoon open maken
Dan met een draadje een doorverbinding maken
Rood en wit of geel doorverbinden dan krijg je ook mono geluid van beiden kanalen.
Even je grammofoon open maken
Dan met een draadje een doorverbinding maken
Rood en wit of geel doorverbinden dan krijg je ook mono geluid van beiden kanalen.
René Daemen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hansvermeij
- hansvermeij
- [hansvermeij]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
13 mrt 2022 12:53 #94058
door hansvermeij
Handtekening
Doorverbindingssteker gezocht voor Philips AG 4756 W werd gestart door hansvermeij
Ik heb van de week mijn werkplek een beetje opgeruimd en heb per ongeluk de doorverbingssteker weggegooid. Hij is van de Philips AG4756 W platenspeler en deze zit rechts naast de toonarm. Ik weet dat dit vreselijk stom is van mij maar het kan een keer gebeuren. Wie kan mij aan dit onderdeel helpen uiteraard tegen een vergoeding. Groeten Hans.
Handtekening