De HiFi Club - alleen voor leden toegankelijk
defect seeburg vl 200
06 jan 2025 22:06 #100848
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic defect seeburg vl 200
Deze microswitches geven vaak problemen. Sluit de microswitch eens kort en controleer of het mechaniek dan wel correct afslaat.
Er is tegenwoordig een ombouwkit verkrijgbaar bij Jukebox Revival die met een lichtsluis werkt.
Werkt prima en je hebt geen gedoe meer met afstellen van veertjes e.d. en gaat niet meer kapot.
Net vandaag een V200 van zo’n modificatie voorzien en het werkt tadeloos.
Je hebt nu ook geen probleem meer dat de arm bij het afslaan terugspringt bij lage naalddruk.
Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Groeten,
Peter
Er is tegenwoordig een ombouwkit verkrijgbaar bij Jukebox Revival die met een lichtsluis werkt.
Werkt prima en je hebt geen gedoe meer met afstellen van veertjes e.d. en gaat niet meer kapot.
Net vandaag een V200 van zo’n modificatie voorzien en het werkt tadeloos.
Je hebt nu ook geen probleem meer dat de arm bij het afslaan terugspringt bij lage naalddruk.
Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Harrie 132
- [Harrie 132]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
06 jan 2025 14:24 #100839
door Harrie 132
Handtekening
Beantwoord door Harrie 132 in topic defect seeburg vl 200
hoi Bert inderdaad heb de kap eraf gehaald en het gele kabeltje was los goed gesoldeerd en hij speelt weer als van ouds dankjewel voor de snelle reactie gr Harrie
Handtekening
06 jan 2025 13:11 #100838
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic defect seeburg vl 200
Micro switch op het mechanic doet zijn werk niet of een van de twee draadjes los.
Mvg.
Bert
- Harrie 132
- [Harrie 132]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
06 jan 2025 11:16 #100837
door Harrie 132
Handtekening
defect seeburg vl 200 werd gestart door Harrie 132
sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn vl 200 als ik een plaat selecteer speelt hij de plaat goed af maar als hij afgelopen is blijft de arm p het einde hangen ook als ik de arm naar achter licht reageert hij niet met de schakellar achter of muur schakelaar lukt het wel en hij pakt dan ook weer gewoon de volgende plaat maar bij het einde van de plaat blijft hijweer hangen ,hoop dat iemand de oplossing weet alvast bedant groetjes Harrie
Handtekening