- Berichten: 8947
Historie
Met heel veel dankbaarheid en respect
05 mei 2021 10:18 - 05 mei 2021 12:12 #90424
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Met heel veel dankbaarheid en respect
Ja respect kan je wel hebben voor ons wel zijn
Anders had je MISCHIEN alleen
naar een Volks ont ontvanger kunnen luisteren
ver achter in Rusland daar hadden we dan gewoond
met veeel geschreeuw . met de Ned.. fasissten als baas en burgemeester.s
die hadden zich toch ook vergist in AH.. ook weg uit duistland en overal
ook gewoon gebruikt meer niet .dus ook Geen vrijheid
Er had alleen een Grohses Reich geweest met allen landen om duisland heen
De invasie had ook niet langer moeten duren Zij waren een super Macht
met rekketen en atoom bommen straal jagers U.boten en meer vernuft
zij hadden de gehelen wereld inhanden .O wat vreselijk toch
de AM en RUS hebben zo alles weg gepikt gelukkig maar Penemunde V.reketten Vreiburg atoom reactor
AH zijn plan was eersten egenland zwaar te bestoken en naar de wereld te wijzen KIJK eens
Geef je over Anders . Ze lagen ook soms met U boten voor het AM vijheids beeld
Dus lanceren kon ook nog met Reket atoom koppen zij waren ver VOOR .super macht gewoon
op de korte duur AH zegt ook ik ben verraden door zijn eigen hogen pieten een aantal die daar
niet achter stonden .. zo is het wel dus bij NIET allen duitser was AH gelieft maar kon soms niet anders
De wereld is door de oog van de Naald gegaan net nog op tijd het had niet langer moeten duren ..
Dus WIJ zijn NIET alleen bevrijd maar de gehelen Wereld . plus AM .en de rest
AH had een super macht op korte duur klaar
Tja ik schrijf dit maar op de bevrijdings dag het STAAT er voor ? mijn bevinding en conclusie
zo heb ik ook velen duitser gesprokenAH was ook niet goed voor allen duisers vergis je niet.
totalen sisstemen deugen niet voor de mensen ,Demo is beter zo als wij het nu hebben wel
huub
Anders had je MISCHIEN alleen
naar een Volks ont ontvanger kunnen luisteren
ver achter in Rusland daar hadden we dan gewoond
met veeel geschreeuw . met de Ned.. fasissten als baas en burgemeester.s
die hadden zich toch ook vergist in AH.. ook weg uit duistland en overal
ook gewoon gebruikt meer niet .dus ook Geen vrijheid
Er had alleen een Grohses Reich geweest met allen landen om duisland heen
De invasie had ook niet langer moeten duren Zij waren een super Macht
met rekketen en atoom bommen straal jagers U.boten en meer vernuft
zij hadden de gehelen wereld inhanden .O wat vreselijk toch
de AM en RUS hebben zo alles weg gepikt gelukkig maar Penemunde V.reketten Vreiburg atoom reactor
AH zijn plan was eersten egenland zwaar te bestoken en naar de wereld te wijzen KIJK eens
Geef je over Anders . Ze lagen ook soms met U boten voor het AM vijheids beeld
Dus lanceren kon ook nog met Reket atoom koppen zij waren ver VOOR .super macht gewoon
op de korte duur AH zegt ook ik ben verraden door zijn eigen hogen pieten een aantal die daar
niet achter stonden .. zo is het wel dus bij NIET allen duitser was AH gelieft maar kon soms niet anders
De wereld is door de oog van de Naald gegaan net nog op tijd het had niet langer moeten duren ..
Dus WIJ zijn NIET alleen bevrijd maar de gehelen Wereld . plus AM .en de rest
AH had een super macht op korte duur klaar
Tja ik schrijf dit maar op de bevrijdings dag het STAAT er voor ? mijn bevinding en conclusie
zo heb ik ook velen duitser gesprokenAH was ook niet goed voor allen duisers vergis je niet.
totalen sisstemen deugen niet voor de mensen ,Demo is beter zo als wij het nu hebben wel
huub
Laatst bewerkt 05 mei 2021 12:12 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 69
04 mei 2021 23:21 #90419
door Philipsfreak
Beantwoord door Philipsfreak in topic Met heel veel dankbaarheid en respect
Hallo allemaal,
Ik ben geboren in 1970 en heb de tweede wereld oorlog dus niet meegemaakt.
Ik sta op 4 mei wel even stil om alle mensen die voor onze vrijheid vochten te gedenken.
Mvg,
Philipsfreak.
Ik ben geboren in 1970 en heb de tweede wereld oorlog dus niet meegemaakt.
Ik sta op 4 mei wel even stil om alle mensen die voor onze vrijheid vochten te gedenken.
Mvg,
Philipsfreak.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 mei 2021 21:00 - 04 mei 2021 21:01 #90417
door Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Beantwoord door Ben in topic Met heel veel dankbaarheid en respect
Ik ben geboren in 1948 en besefte pas later waarom er zoveel moest worden opgebouwd.
Dankbaarheid en ook zeer veel respect voor al diegene die daarvoor gevochten hebben.
Word altijd wel verdrietig als ik de verhalen hoor tijdens de herdenking.
Laatst stond ik bij de bakker met mijn hond.
Zegt iemand “geen beesten in de winkel” waarop ik antwoord, gaat u dan allemaal maar naar buiten.
Er is op deze wereld nog niet veel veranderd.
Intolerantie blijft, op geloof, op bezit en andere idealen van een ander.
Stilstaan op 4 mei en nadenken hoe wij aan die vrijheid komen is daarvoor nuttig.
Dan worden mensen die zich als beesten gedragen, mogelijk weer mens.
Groet, Ben
Dankbaarheid en ook zeer veel respect voor al diegene die daarvoor gevochten hebben.
Word altijd wel verdrietig als ik de verhalen hoor tijdens de herdenking.
Laatst stond ik bij de bakker met mijn hond.
Zegt iemand “geen beesten in de winkel” waarop ik antwoord, gaat u dan allemaal maar naar buiten.
Er is op deze wereld nog niet veel veranderd.
Intolerantie blijft, op geloof, op bezit en andere idealen van een ander.
Stilstaan op 4 mei en nadenken hoe wij aan die vrijheid komen is daarvoor nuttig.
Dan worden mensen die zich als beesten gedragen, mogelijk weer mens.
Groet, Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Laatst bewerkt 04 mei 2021 21:01 door Ben. Reden: Tekst
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 mei 2021 19:12 - 04 mei 2021 19:13 #90416
door Johannes
Met heel veel dankbaarheid en respect werd gestart door Johannes
Zelf heb ik deze nare vijf jaren niet meegemaakt maar op een dag als vandaag wil ik altijd even stilstaan bij wat er destijds met ons land is gebeurd. Het is al weer zo lang geleden maar gaat bij mij op 4 mei nog altijd de Nederlandse driekleur halfstok ter nagedachtenis van al die mooie mensen die voor onze vrijheid hebben gestreden en zelf niet meer van die vrijheid konden genieten......
Laatst bewerkt 04 mei 2021 19:13 door Johannes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.