Skip to main content
Historie

Met heel veel dankbaarheid en respect

Meer
05 mei 2021 10:18 - 05 mei 2021 12:12 #90424 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Met heel veel dankbaarheid en respect
Ja respect kan je wel hebben voor ons wel zijn 
Anders had je MISCHIEN alleen
naar een Volks ont ontvanger kunnen luisteren
ver achter in Rusland daar hadden we dan gewoond
met veeel geschreeuw . met de Ned.. fasissten als baas en burgemeester.s
die hadden zich toch ook vergist in  AH.. ook weg uit duistland en overal
 ook gewoon gebruikt meer niet .dus ook Geen vrijheid 
Er had alleen een Grohses Reich geweest  met allen landen om duisland heen 
 De invasie had ook niet langer moeten duren Zij  waren een super Macht
met rekketen en atoom bommen straal jagers  U.boten en meer vernuft 
 zij hadden de gehelen wereld inhanden .O wat vreselijk toch 
 de AM en RUS hebben zo alles weg gepikt gelukkig maar Penemunde  V.reketten Vreiburg atoom reactor
 AH zijn plan was eersten egenland zwaar te bestoken en naar de wereld te wijzen KIJK eens
Geef je over Anders . Ze lagen ook soms met U boten voor het AM  vijheids beeld 
Dus lanceren  kon ook nog met Reket atoom koppen  zij waren ver VOOR .super macht gewoon 
 op de korte duur  AH zegt ook ik ben verraden  door zijn eigen hogen pieten  een aantal die daar 
niet achter stonden .. zo is het wel dus bij NIET allen duitser was AH gelieft  maar kon soms niet anders 
De wereld is door de oog van de Naald gegaan net nog op tijd  het had niet langer moeten duren ..
Dus WIJ zijn NIET alleen bevrijd maar de gehelen Wereld . plus AM .en de rest 
AH had een super macht  op korte duur klaar 
Tja ik schrijf dit maar op de bevrijdings dag het STAAT er voor ?  mijn bevinding  en conclusie 
 zo heb ik ook velen duitser gesprokenAH was ook niet goed voor allen duisers  vergis je niet.
 totalen sisstemen deugen niet voor de mensen ,Demo is beter zo als wij het nu hebben wel  

huub
Laatst bewerkt 05 mei 2021 12:12 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 mei 2021 23:21 #90419 door Philipsfreak
Hallo  allemaal,

Ik ben geboren in 1970 en heb de tweede wereld oorlog dus niet meegemaakt.

Ik sta op 4 mei wel even stil om alle mensen die voor onze vrijheid vochten te gedenken.

Mvg,

Philipsfreak.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 mei 2021 21:00 - 04 mei 2021 21:01 #90417 door Ben
Beantwoord door Ben in topic Met heel veel dankbaarheid en respect
Ik ben geboren in 1948 en besefte pas later waarom er zoveel moest worden opgebouwd.
Dankbaarheid en ook zeer veel respect voor al diegene die daarvoor gevochten hebben.
Word altijd wel verdrietig als ik de verhalen hoor tijdens de herdenking.

Laatst stond ik bij de bakker met mijn hond.
Zegt iemand “geen beesten in de winkel” waarop ik antwoord, gaat u dan allemaal maar naar buiten.
Er is op deze wereld nog niet veel veranderd.
Intolerantie blijft, op geloof, op bezit en andere idealen van een ander.
Stilstaan op 4 mei en nadenken hoe wij aan die vrijheid komen is daarvoor nuttig.
Dan worden mensen die zich als beesten gedragen, mogelijk weer mens.
Groet, Ben

Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Laatst bewerkt 04 mei 2021 21:01 door Ben. Reden: Tekst
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG, Philipsfreak, Francois129, Robin, Bert Kn, Cees PA1DBA

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 mei 2021 19:12 - 04 mei 2021 19:13 #90416 door Johannes
Zelf heb ik deze nare vijf jaren niet meegemaakt maar op een dag als vandaag wil ik altijd even stilstaan bij wat er destijds met ons land is gebeurd.  Het is al weer zo lang geleden maar gaat bij mij op 4 mei nog altijd de Nederlandse driekleur halfstok ter nagedachtenis van al die mooie mensen die voor onze vrijheid hebben gestreden en zelf niet meer van die vrijheid konden genieten......    

 
Laatst bewerkt 04 mei 2021 19:13 door Johannes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Philipsfreak, Robin, Erwin goossens, Cees PA1DBA

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena