Skip to main content
Historie

31-8-1974

Meer
31 aug 2019 19:39 - 31 aug 2019 19:58 #79383 door Huub
Beantwoord door Huub in topic 31-8-1974
Maaar door de zee zenders die stoppen komt ook
wat anders terug meen ik op de npo radio zenders ?
hilversum 3. dat as weer de winst of was dat slechter
ik meen beter voor de jongen toe hoorders
er zat wat romantiek aan de zee zenders ...later ook nog FM
dat is beter als MG

Ik weet nog goed in de GM revicie werk plaats stond een PH radio.
met op de zender radio veronoca .. en of het nou adje bauwman was ?
op eens hoorde we een harde kreet zo van oeh oehoe ha
dat de technice shef nam een groten hamer en smeet de ze door de spieker
van de radio .. met de woorden er bij ik zal jou leren met je oeh hoe hoe ha gvd
hij houden zelf alleen van burht bacharag.
huub
Laatst bewerkt 31 aug 2019 19:58 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 aug 2019 19:26 #79382 door NGG
Beantwoord door NGG in topic 31-8-1974
Tja, amper 15000 bezoekers in drie jaar tijd. Gaat niet lukken natuurlijk zonder verdere sponsoring.
Wel jammer.

Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 aug 2019 19:11 #79381 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic 31-8-1974
Vandaag was er een happening bij het 192 museum nijkerk
Wel moesten er kaartjes gekocht worden
Het museum gaat dicht en wat attributen gaan naar Rock Art
192 tv bij meeste providers in het pluspakket.
Daar waren optredens frans krassenburg
Don Fardon indian reservation i’m alive
Ad bouwman tineke en lexharding

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 aug 2019 19:06 - 31 aug 2019 19:09 #79380 door NGG
Beantwoord door NGG in topic 31-8-1974
Vijf jaar geleden werd het nog groots herdacht. Overvol Ahoy.
Prachtig muzikaal evenement, met een tikje emotie wel. Zit daar natuurlijk met louter gelijkgestemden.




Ad Bouman met 192 Drive In show


Dave Berry

Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 31 aug 2019 19:09 door NGG. Reden: aanvulling

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 aug 2019 18:55 - 31 aug 2019 18:57 #79379 door Franc
Beantwoord door Franc in topic 31-8-1974
Nee, dat moment vergeet je niet!
45 jaar geleden alweer!

We zaten in de auto, wachtende voor de pont.
En de laatste Veronica toontjes kwamen uit de autoradio en het tikken van de klok.

Groet Frank
Laatst bewerkt 31 aug 2019 18:57 door Franc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
31 aug 2019 18:16 - 31 aug 2019 18:20 #79378 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic 31-8-1974
Inderdaad waar blijft de tijd.
Kan me het nog goed herinneren die laatste uurtjes.


Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 31 aug 2019 18:20 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena