Historie
Betreft het topic van Leer.
06 jul 2019 00:37 - 06 jul 2019 01:00 #78373
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Betreft het topic van Leer.
Ja Huub 250 gulden loonsverhoging heb ik gisteren op het buurforum ook gelezen.
Inderdaad veel geld.
Die bijdrage en het vervolg daarop heb ik ook gelezen.
Ook daarvoor geld dat ik het allemaal niet klakkeloos aanneem en er mijn eigen visie op heb.
Daar verder over in discussie gaan is voor mij dan ook zinloos en was niet de bedoeling dit topic te starten..
Met de extra info uit eerste hand wat eraan vooraf ging vandaag ontvangen via de mail wat ik hier om persoonlijke reden niet vermeld ben ik nog wat wijzer geworden.
Aan Henk het verzoek dit topic te sluiten.
Inderdaad veel geld.
Die bijdrage en het vervolg daarop heb ik ook gelezen.
Ook daarvoor geld dat ik het allemaal niet klakkeloos aanneem en er mijn eigen visie op heb.
Daar verder over in discussie gaan is voor mij dan ook zinloos en was niet de bedoeling dit topic te starten..
Met de extra info uit eerste hand wat eraan vooraf ging vandaag ontvangen via de mail wat ik hier om persoonlijke reden niet vermeld ben ik nog wat wijzer geworden.
Aan Henk het verzoek dit topic te sluiten.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 06 jul 2019 01:00 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
05 jul 2019 12:38 - 05 jul 2019 12:42 #78372
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Betreft het topic van Leer.
Element is ontwikkelt met gebruik van het Natlab PH
en diverse meden werkers .. goed betaald 250 guldens destijds
denk ik zo .
Huub
en diverse meden werkers .. goed betaald 250 guldens destijds
denk ik zo .
Huub
Laatst bewerkt 05 jul 2019 12:42 door Huub.
Onderwerp is gesloten.
04 jul 2019 18:53 - 04 jul 2019 19:14 #78354
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Betreft het topic van Leer. werd gestart door Bert Kn
DIT TOPIC
Het verhaal op het buurforum heb ik aangehaald en had wat mij betreft gewoon vermeld mogen worden.
Het artikel hoefde ik niet op te duikelen omdat het al in mijn favorieten stond.
Het verhaal van een andere persoon die een andere kijk had op het verhaal ben ik dan wel weer benieuwd naar.
Het verhaal van Johan van Leer start met aankloppen op de deur bij zijn afdelingshoofd er schijnt nog wat aan vooraf gegaan te zijn.
Wat eraan vooraf is gegaan krijg ik in een persoonlijk gesprek nog te horen.
Hoe dan ook, ik ben niet een persoon die klakkeloos wat aanneemt en een ding staat vast, het MD/MM element is in Nederland door een Nederlander ontwikkeld waarmee het begonnen is met de techniek van de huidige MD/MM elementen.
Het verhaal op het buurforum heb ik aangehaald en had wat mij betreft gewoon vermeld mogen worden.
Het artikel hoefde ik niet op te duikelen omdat het al in mijn favorieten stond.
Het verhaal van een andere persoon die een andere kijk had op het verhaal ben ik dan wel weer benieuwd naar.
Het verhaal van Johan van Leer start met aankloppen op de deur bij zijn afdelingshoofd er schijnt nog wat aan vooraf gegaan te zijn.
Wat eraan vooraf is gegaan krijg ik in een persoonlijk gesprek nog te horen.
Hoe dan ook, ik ben niet een persoon die klakkeloos wat aanneemt en een ding staat vast, het MD/MM element is in Nederland door een Nederlander ontwikkeld waarmee het begonnen is met de techniek van de huidige MD/MM elementen.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 04 jul 2019 19:14 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.