Historie
Oude herinneringen ophalen met The Beatles
24 feb 2014 14:55 #41252
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Oude herinneringen ophalen met The Beatles
Dat kan je bij Thijs van Leer ook horen, die heeft nauwelijks een kopstem meer en liet/laat eventueel jodelwerk tegenwoordig aan een ander bandlid over of zingt het 1 of meer octaven lager.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul Brouwer
- [Paul Brouwer]
-
Onderwerp Auteur
23 feb 2014 21:03 - 23 feb 2014 21:06 #41231
door Paul Brouwer
Beantwoord door Paul Brouwer in topic Oude herinneringen ophalen met The Beatles
Hallo Max,
Vroeger haalde ik die hoge nootjes, aldanniet met kopstem, ook nog wel maar dat is nu een stuk minder.
Dit geldt ook voor de nu 72 jarige Paul McCartney. Maar wat wil je. De leeftijd eist nu eenmaal zijn tol.
Groeten,
Paul
Vroeger haalde ik die hoge nootjes, aldanniet met kopstem, ook nog wel maar dat is nu een stuk minder.
Dit geldt ook voor de nu 72 jarige Paul McCartney. Maar wat wil je. De leeftijd eist nu eenmaal zijn tol.
Groeten,
Paul
Laatst bewerkt 23 feb 2014 21:06 door Paul Brouwer.
23 feb 2014 15:37 #41209
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Oude herinneringen ophalen met The Beatles
Was inderdaad genieten!
Groeten,
Piet.
23 feb 2014 09:29 - 23 feb 2014 09:29 #41207
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Oude herinneringen ophalen met The Beatles
Paul vind ik zelfs nu nog wel goed
Huub
Huub
Laatst bewerkt 23 feb 2014 09:29 door Huub.
23 feb 2014 07:29 #41205
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Oude herinneringen ophalen met The Beatles
Natuurlijk heb ik (bijna) alle Beatle lp`s in mijn platenkast staan en draai ze regelmatig.
Op de 1e plaats natuurlijk vanwege de muzikale kwaliteiten van de 4 `langharige` maar ook om weer even lekker in de tijd terug te gaan.
Zoals met veel artiesten uit mijn platenkast hou ik soms ook van de Beatles een
week van hun muziek.
Ik begin dan met de lp`s uit hun begin periode om zo stuk voor stuk steeds een latere lp te luisteren.
Op die manier is goed de muzikale verandering van de groep te horen en dat maakt het luisteren
weer extra leuk, interessant en verrassend.
Helaas heb ik de uitzending van gisteravond gemist, dus bedankt voor de tip, maar gelukkig
bestaat er tegenwoordig uitzending gemist, dus vanavond lekker op m`n gemakkie even terug kijken.
Lee
Op de 1e plaats natuurlijk vanwege de muzikale kwaliteiten van de 4 `langharige` maar ook om weer even lekker in de tijd terug te gaan.
Zoals met veel artiesten uit mijn platenkast hou ik soms ook van de Beatles een
week van hun muziek.
Ik begin dan met de lp`s uit hun begin periode om zo stuk voor stuk steeds een latere lp te luisteren.
Op die manier is goed de muzikale verandering van de groep te horen en dat maakt het luisteren
weer extra leuk, interessant en verrassend.
Helaas heb ik de uitzending van gisteravond gemist, dus bedankt voor de tip, maar gelukkig
bestaat er tegenwoordig uitzending gemist, dus vanavond lekker op m`n gemakkie even terug kijken.
Lee
23 feb 2014 06:28 - 23 feb 2014 06:34 #41204
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Oude herinneringen ophalen met The Beatles
Zeker een prachtig concert. Zag helaas alleen de tweede helft na een telefoontje van een vriend.
Die Amerikanen weten hoe zoiets te organiseren en registreren.
Hoewel de Paul beduidend minder stem heeft dan vroeger klonk het over het algemeen niet slecht. Niet zo lang geleden hoorde ik zijn nieuwe single. Niet om aan te horen die stem. Ging nu beter. Zeker stembandoefeningen gedaan. En Ringo kon toch al nooit zingen, maar des te meer een showmannetje.
Matchbox swingde volop.
Vorige maand de prachtige dubbel LP "At the BBC 2" en nu dit concert.
Volop Beatletijd weer.
Die Amerikanen weten hoe zoiets te organiseren en registreren.
Hoewel de Paul beduidend minder stem heeft dan vroeger klonk het over het algemeen niet slecht. Niet zo lang geleden hoorde ik zijn nieuwe single. Niet om aan te horen die stem. Ging nu beter. Zeker stembandoefeningen gedaan. En Ringo kon toch al nooit zingen, maar des te meer een showmannetje.
Matchbox swingde volop.
Vorige maand de prachtige dubbel LP "At the BBC 2" en nu dit concert.
Volop Beatletijd weer.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 23 feb 2014 06:34 door NGG.