Historie
Veilinghuis DE ZON - 2008
29 sep 2013 16:58 - 29 sep 2013 16:58 #36708
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Veilinghuis DE ZON - 2008
Ja het is nu ook nog zoo
Dat de mensen die het moeten kopen
Liggen voor een groot deel op het
Kerk hof. Vandaar de lagen prijzen
het is er ook in overvloed van radio,s en meer.
Heb hier ook nog zoon complete radio staan
van 19 29 . Ik kan een snert prijs krijgen
dus laat maar staan . Huub
Dat de mensen die het moeten kopen
Liggen voor een groot deel op het
Kerk hof. Vandaar de lagen prijzen
het is er ook in overvloed van radio,s en meer.
Heb hier ook nog zoon complete radio staan
van 19 29 . Ik kan een snert prijs krijgen
dus laat maar staan . Huub
Laatst bewerkt 29 sep 2013 16:58 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 sep 2013 16:04 #36705
door leonardo
Beantwoord door leonardo in topic Veilinghuis DE ZON - 2008
Bekende prijzen van destijds. Een jaargang Radio expres voor 110 gulden
. Nu te krijgen voor 15 euro maximaal.....
Iedere radio verzamelaar dacht destijds "unieke" exemplaren thuis te hebben staan. Tja, en toen kwam het internet...... (en nu dan de recessie.)
Het aantal "unieke" exemplaren is dramatisch gekelderd en er is nog maar weinig echt zeldzaam.
Voor mij toen veel te hoge prijzen maar via rommelwinkeltjes, markten en contacten was er best nog het een en ander te krijgen. Dat is nu inmiddels wel aardig over.
Ik heb toen toch al een aardige basis kunnen leggen voor een leuke verzameling. Daar had ik die dure veiling eigenlijk niet echt bij nodig.
mvg Leonardo
Iedere radio verzamelaar dacht destijds "unieke" exemplaren thuis te hebben staan. Tja, en toen kwam het internet...... (en nu dan de recessie.)
Het aantal "unieke" exemplaren is dramatisch gekelderd en er is nog maar weinig echt zeldzaam.
Voor mij toen veel te hoge prijzen maar via rommelwinkeltjes, markten en contacten was er best nog het een en ander te krijgen. Dat is nu inmiddels wel aardig over.
Ik heb toen toch al een aardige basis kunnen leggen voor een leuke verzameling. Daar had ik die dure veiling eigenlijk niet echt bij nodig.
mvg Leonardo
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
29 sep 2013 15:12 - 29 sep 2013 15:18 #36704
door hkruis
Veilinghuis DE ZON - 2008 werd gestart door hkruis
In het archief wat ik heb, zitten ontzettend veel bewaarde documenten, o.a. deze, die heb ik maar even gescand.
Veilinghuis DE ZON, jaar 1980 een kunst- en antiek veiling met veel radio gerelateerde objecten. Bekijk de prijzen maar eens, De verkoopprijzen zijn er met de hand bijgeschreven. Boeken met gewaardeerde prijzen. Buizen waren nog redelijk geprijsd.
WEB-PDF versie
Foto versie
Veilinghuis DE ZON, jaar 1980 een kunst- en antiek veiling met veel radio gerelateerde objecten. Bekijk de prijzen maar eens, De verkoopprijzen zijn er met de hand bijgeschreven. Boeken met gewaardeerde prijzen. Buizen waren nog redelijk geprijsd.
WEB-PDF versie
Foto versie
Laatst bewerkt 29 sep 2013 15:18 door admin.