Geschiedenis van dit Forum.
Hoe goed ook bedoeld
Bert
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Jammer dat je dit flauwe kul noemt.Hoezo niet van toepassing?? Wat een flauwekul!(tenzij je liever een selectieve historie wil hebben)
Ik ben enkel en allen benieuwd naar het ontstaan en en de beweegredenen van het bestaan van dit forum gedesinteresseerd.
De volgende opmerking
vind niet relevant en hebben voor mij niets met mijn vraag te maken.Het is de afgelopen maanden prettig toeven geweest hier maar de donkere wolken naderen snel
Je hebt het over het heden en ik over het verleden.
Bert.
Mvg.
Bert
Het is de afgelopen maanden prettig toeven geweest hier maar de donkere wolken naderen snel en ik voel alweer wat nattigheid!
Met alle respect.
Maar deze bijdrage vind ik hier niet echt van toepassing.
Het gaat mij er niet om wat we nu van het forum vinden en alle perikels daar omheen ik ben enkel benieuwd in de historie en het ontstaan van dit forum.
Bert.
Mvg.
Bert
Ik zie je uitgebreide reactie graag tegemoet.
Jammer genoeg ken ik je van gezicht niet ik had zaterdag graag een woordje betreffende dit onderwerp met je willen wisselen.
Mg.
Bert.
Mvg.
Bert
Hallo Bert,
Nu nog hopen dat Marcel zich meldt met de geschiedenis van het forum, het idee er achter en het ontstaan er van.......
Die zal dat als "Stichter" het best kunnen beantwoorden toppie
TT dat hoop ik dus ook.
Mvg.
Bert
Zo'n dag dat ik links en rechts wat meer info betreffende de apparatuur die mij aanspreekt probeer te vergaren.
Zo kwam ik zeer frequent berichten uit de oude doos van dit forum tegen nog met de oude forum software.
Ik heb even in het forum archief gekeken de oudste datum die ik daar tegenkom is 28 februari 2009.
Omdat de geschiedenis van dit forum me interesseert zou ik met name aan Marcel de vorige beheerder willen vragen wat de geschiedenis van dit forum is het idee hierachter en ontstaan ervan.
Mogelijk dat Henk daar ook wat van kan roepen.
Bert.
Mvg.
Bert