Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

Concerto in Amsterdam

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
07 aug 2011 15:40 #7793 door René R
Concerto in Amsterdam werd gestart door René R
Ik vond een paar aardige oude foto's van Concerto in Amsterdam.
Still going strong.
Een van de weinig overgebleven echte platenzaken van hun ontstaan tot nu.
Deze foto's zijn al weer van een tijdje terug en er werden Lenco's
gebruikt voor de demo's van de platen.








Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena