Ik vond een paar aardige oude foto's van Concerto in Amsterdam.
Still going strong.
Een van de weinig overgebleven echte platenzaken van hun ontstaan tot nu.
Deze foto's zijn al weer van een tijdje terug en er werden Lenco's
gebruikt voor de demo's van de platen.