Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

Philips plaat uit de USA 1963

  • René R
  • [René R]
  • Onderwerp Auteur
Meer
23 jul 2011 14:44 #6887 door René R
Philips plaat uit de USA 1963 werd gestart door René R
Hoi

Vandaag vond ik deze bijzondere plaat.
Het is een Philips plaat uit de USA nde3r de hoed van Mercury.
Best wel bijzonder en waarschijnlijk zijn dergelijke lp's in
Nederland nauwelijks te vinden.
Iemand moet hem toch van de andere kant van de plas hebben meegenomen, ooit.
Let ook op de fraaie uitdrukking 'hifi monaural'. Helemaal waar uiteraard.
En zo klinkt het ook heel fraai op de vintage hifi set.
Er was ook al een stereo versie uit, zo te zien. Men had toen nog de keuze.

Groet
René (R)






Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena