- Berichten: 72
Grammofoonplaten en muziek
week van de filmmuziek
03 mrt 2021 20:49 #89192
door Alexandre
Handtekening
Beantwoord door Alexandre in topic week van de filmmuziek
Schitterend, die plaat had ik ooit. De West Side Story gezien in Carré, denk 1956. Dat was een hele belevenis. Heb je dit gezien en gehoord dan kan de film niet meer bekoren. Helaas, de plaat heb ik niet meer. Misschien kan ik hem ooit nog eens verwerven. Fijn om dit te lezen, bedankt.
Lex
Lex
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 mrt 2021 10:54 #89175
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic week van de filmmuziek
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Franc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 mrt 2021 10:26 - 03 mrt 2021 10:35 #89173
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic week van de filmmuziek
En uiteraard de epische muziek van The Lord of the Rings trilogie.
Nu op Radio 4 uitgebreid te beluisteren.
Maar goed, alles ervan op cd en dvd.
De fraaie muziek van Johan de Meij is geen filmmuziek maar een symfonie.
Kan uiteraard ook op de pc-HiQ te beluisteren zijn. Heb ik toch nog stereo.
Nu op Radio 4 uitgebreid te beluisteren.
Maar goed, alles ervan op cd en dvd.
De fraaie muziek van Johan de Meij is geen filmmuziek maar een symfonie.
Kan uiteraard ook op de pc-HiQ te beluisteren zijn. Heb ik toch nog stereo.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 03 mrt 2021 10:35 door RR1957.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 mrt 2021 23:44 #89172
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic week van de filmmuziek
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 mrt 2021 15:07 #89152
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic week van de filmmuziek
RR1957 schreef : Is dit iets uit Rogue One, Bert?
Van de 'zijtak-verhalen' vond ik dit wel een aardige, dat zich voor
'A New Hope' afspeelde (hoe Leia aan de plannen van de Death Star kwam).
Klopt René is uit Rogue One.
Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 mrt 2021 14:21 #89150
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic week van de filmmuziek
En dan deze nog.
Lang geleden aangeschaft, een keer beluisterd en totaal vergeten.
Deze week maar eens draaien dan.
Wel een wereldvermaarde film.
Zeer uitgebreide hoes voor een enkele plaat (terwijl het een lange film is...)
met in de kartonnen klaphoes een uitgebreid boekwerk. Mooi verzorgd.
Lang geleden aangeschaft, een keer beluisterd en totaal vergeten.
Deze week maar eens draaien dan.
Wel een wereldvermaarde film.
Zeer uitgebreide hoes voor een enkele plaat (terwijl het een lange film is...)
met in de kartonnen klaphoes een uitgebreid boekwerk. Mooi verzorgd.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.