Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

week van de filmmuziek

Meer
03 mrt 2021 20:49 #89192 door Alexandre
Beantwoord door Alexandre in topic week van de filmmuziek
Schitterend, die plaat had ik ooit. De West Side Story gezien in Carré, denk 1956. Dat was een hele belevenis. Heb je dit gezien en gehoord dan kan de film niet meer bekoren. Helaas, de plaat heb ik niet meer. Misschien kan ik hem ooit nog eens verwerven. Fijn om dit te lezen, bedankt.
Lex

Handtekening

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 mrt 2021 10:54 #89175 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic week van de filmmuziek
Vrijdagmiddag is de top 50 van filmmuziek. 

 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Franc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 mrt 2021 10:26 - 03 mrt 2021 10:35 #89173 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic week van de filmmuziek
En uiteraard de epische muziek van The Lord of the Rings trilogie. 
Nu op Radio 4 uitgebreid te beluisteren. 
Maar goed, alles ervan op cd en dvd. 

 
De fraaie muziek van Johan de Meij is geen filmmuziek maar een symfonie. 

Kan uiteraard ook op de pc-HiQ te beluisteren zijn. Heb ik toch nog stereo. 

 

 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 03 mrt 2021 10:35 door RR1957.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 mrt 2021 23:44 #89172 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic week van de filmmuziek
Ook een geweldige film met fantasische muziek, eveneens van John Williams. 

 

 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 mrt 2021 15:07 #89152 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic week van de filmmuziek

RR1957 schreef : Is dit iets uit Rogue One, Bert?
Van de 'zijtak-verhalen' vond ik dit wel een aardige, dat zich voor 
'A New Hope' afspeelde (hoe Leia aan de plannen van de Death Star kwam). 

Klopt René is uit Rogue One.
 


Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 mrt 2021 14:21 #89150 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic week van de filmmuziek
En dan deze nog. 
Lang geleden aangeschaft, een keer beluisterd en totaal vergeten. 
Deze week maar eens draaien dan. 
Wel een wereldvermaarde film. 
Zeer uitgebreide hoes voor een enkele plaat (terwijl het een lange film is...)
met in de kartonnen klaphoes een uitgebreid boekwerk. Mooi verzorgd. 

 

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena