Deze LP van haar kwam ik vandaag in de kringloop hier tegen.
Een late persing denk ik maar wel mono.
Ik heb in dubio gestaan hem voor die 2 euro mee te nemen maar het is niet mijn smaak.
De plaat is zover ik kon beoordelen in goede staat als nieuw zonder krasjes.
Als er iemand hier interesse in heeft en de beursen in Driebergen bezoekt wil ik wel kijken of ze hem nog hebben.
De afbeelding heb ik van internet gehaald.