Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

Record Industry Haarlem

Meer
02 apr 2019 10:28 - 02 apr 2019 10:29 #76869 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Record Industry Haarlem
Het is allen maal wel luik en aardig
maaaar de nieuw koop van de platen
Zijn veeeel ste duur ook in de euro,s gerekent
IK koop ze niet dan veel ste duur dan
Alowel het ook vaak mijn Soortje van muziekanten niet is
en wat de Cd .s betrerf ..vind men deze te hoog
gewoon wat beter toonregelen . maar er zijn ook zeer goed opnamens
Platen is meer Nostacie de ouden opnamens spreken mij wel aan
ook de klank kleur wel maar in sommigen en meesten geval is de CD . goed
Huub
Laatst bewerkt 02 apr 2019 10:29 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 apr 2019 09:45 - 02 apr 2019 10:30 #76867 door RR1957
Laatst bewerkt 02 apr 2019 10:30 door RR1957.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena