Het is allen maal wel luik en aardig
maaaar de nieuw koop van de platen
Zijn veeeel ste duur ook in de euro,s gerekent
IK koop ze niet dan veel ste duur dan
Alowel het ook vaak mijn Soortje van muziekanten niet is
en wat de Cd .s betrerf ..vind men deze te hoog
gewoon wat beter toonregelen . maar er zijn ook zeer goed opnamens
Platen is meer Nostacie de ouden opnamens spreken mij wel aan
ook de klank kleur wel maar in sommigen en meesten geval is de CD . goed
Huub