Grammofoonplaten en muziek
Decca Grammofoonplaten Reclame Film (1941) !
28 mrt 2016 14:59 #59886
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Decca Grammofoonplaten Reclame Film (1941) !
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 mrt 2016 14:55 #59885
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Decca Grammofoonplaten Reclame Film (1941) !
Decca maakten toch zelf daaitafels met pickups
Huub
Huub
19 mrt 2016 16:00 #59795
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Decca Grammofoonplaten Reclame Film (1941) !
Timo,
Top!
Cees.
Top!
Cees.
- Timo Music Master
- [Timo Music Master]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
19 mrt 2016 15:36 #59793
door Timo Music Master
Decca Grammofoonplaten Reclame Film (1941) ! werd gestart door Timo Music Master
Hallo beste leden!
Als één van mijn eerste échte bijdragen aan dit forum wil ik graag deze leuke video delen van mijn YouTube kanaal (Timo Music Master).
In deze YouTube video zien wij een echte platenzaak in 1941 - dit was firma Richter in de PC Hooftstraat.
Dit stukje film was (is) afkomstig uit een originele Decca grammofoonplaten reclame film.
Tussen de beelden van de platenzaak en de zwarte schijven zijn ook beelden van The Ramblers te zien!
De twee liedjes die jullie horen zijn: ''Ik Wil Alles Voor Je Doen'' en ''Een Heel Klein Huisje met een Tuintje'', beide gespeeld door het Ramblers Dansorkest met refreinzang van Marcel Thielemans. Opgenomen in 1943.
En misschien nog een leuke vraag voor de technici onder ons: Wat voor model is de platenspeler/radio combinatie die we zien? Wie weet het? Ik hoor het dan graag.
Veel kijk- en luisterplezier! :thumbsup:
Met vriendelijke groet,
Timo
Als één van mijn eerste échte bijdragen aan dit forum wil ik graag deze leuke video delen van mijn YouTube kanaal (Timo Music Master).
In deze YouTube video zien wij een echte platenzaak in 1941 - dit was firma Richter in de PC Hooftstraat.
Dit stukje film was (is) afkomstig uit een originele Decca grammofoonplaten reclame film.
Tussen de beelden van de platenzaak en de zwarte schijven zijn ook beelden van The Ramblers te zien!
De twee liedjes die jullie horen zijn: ''Ik Wil Alles Voor Je Doen'' en ''Een Heel Klein Huisje met een Tuintje'', beide gespeeld door het Ramblers Dansorkest met refreinzang van Marcel Thielemans. Opgenomen in 1943.
En misschien nog een leuke vraag voor de technici onder ons: Wat voor model is de platenspeler/radio combinatie die we zien? Wie weet het? Ik hoor het dan graag.
Veel kijk- en luisterplezier! :thumbsup:
Met vriendelijke groet,
Timo