Grammofoonplaten en muziek
Evergreen Top 1000 op de middengolf
02 nov 2013 10:50 #37876
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Evergreen Top 1000 op de middengolf
Huub,
In een ziekenhuis zijn zoveel storende factoren voor mg ontvangst dat het niet te luisteren is.
Op de laptop gaat dat wel prima.
Lee
In een ziekenhuis zijn zoveel storende factoren voor mg ontvangst dat het niet te luisteren is.
Op de laptop gaat dat wel prima.
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 nov 2013 10:13 #37875
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Evergreen Top 1000 op de middengolf
Heb je geen klein draag baren radio met oortje ?
Huub
Huub
02 nov 2013 10:00 #37874
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Evergreen Top 1000 op de middengolf
Dat is goed nieuws Hans, gezien mijn verblijf in het ziekenhuis heb ik dus de kans om
de hele dag te luisteren.
Het moet natuurlijk wel via internet want middengolf is in dit gebouw niet te ontvangen.
Bedankt voor de tip :thumbsup:
Lee
de hele dag te luisteren.
Het moet natuurlijk wel via internet want middengolf is in dit gebouw niet te ontvangen.
Bedankt voor de tip :thumbsup:
Lee
02 nov 2013 08:44 - 02 nov 2013 08:46 #37872
door Johannes
Evergreen Top 1000 op de middengolf werd gestart door Johannes
Goede morgen luisteraars........
Tot mijn genoegen lees ik in het AD dat van maandag 4 november vanaf 7:00 uur tot en met
vrijdag 8 november 18:00 uur, non-stop, de Evergreen Top 1000 wordt uitgezonden op Radio 5
nostalgia (747 AM). De titels van de 1000 platen worden vermeld in het Algemeen Dagblad van
vandaag.
Misschien hadden jullie dat zelf al gelezen, maar niet iedereen leest de krant...
vandaar mijn berichtje. Eindelijk weer eens ouderwets genieten van de middengolf :thumbsup:
Groeten, Hans
Tot mijn genoegen lees ik in het AD dat van maandag 4 november vanaf 7:00 uur tot en met
vrijdag 8 november 18:00 uur, non-stop, de Evergreen Top 1000 wordt uitgezonden op Radio 5
nostalgia (747 AM). De titels van de 1000 platen worden vermeld in het Algemeen Dagblad van
vandaag.
Misschien hadden jullie dat zelf al gelezen, maar niet iedereen leest de krant...
vandaar mijn berichtje. Eindelijk weer eens ouderwets genieten van de middengolf :thumbsup:
Groeten, Hans
Laatst bewerkt 02 nov 2013 08:46 door Johannes.