Skip to main content
Grammofoonplaten en muziek

digitalisatie

Meer
11 jun 2012 19:56 #18222 door mrphonograph
Beantwoord door mrphonograph in topic Re: digitalisatie
voor diegene die het willen weten de electronishe rollenspeler is niet van mij (alhoewel ik een dergelijke contraptie heb)maar van jelle attema ik heb met deze rollenspeler gedeeltes van de jelle attema collectie gedigitaliseerd een paar hiervan staan op mijn youtube channel mredison1877 jelle attema is bekend van the gramophone shop (momenteel alleen nog een web winkel)

tino
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jun 2012 19:46 #18220 door mrphonograph
digitalisatie werd gestart door mrphonograph
:radioluiste ik ben momenteel bezig met het opbouwen van een digitaal geluids archief en ban darom opzoek naar historische geluidsdragers ik kan z'on beetje alles digitaliseren hier een opsomming --2m wasrollen van alle merken - pathe salon - lioret - dolly cylinders (madame henren mae star) - 78 toeren tot 50cm (dus ook de radio transcription discs) - pathe hil and dale center start - poppen plaatjes 4-10cm - flexi discs 45 toeren - 33 toeren van alle maten 20-40cm - 16 toeren - reel to reel - cassette - 8track -- voor mijn studio ben ik op zoek naar de volgende machines om te gebruiken voor digitalizatie --tefifon - wirerecorder - dictabeld reel to reel 25cm en groter-- ik wil deze machines hebben om te gebruiken niet als verzamel object cosmetishe foutjes kijk ik niet naar als ze maar werken en de prijs laag is-- ik digitaliseer alles gratis u kunt uw geluidsdragers brengen of opsturen altijd al dat ene nummer op cd gewild dan is dit uw kans! en de beste opnames komen op mijn youtube channel mredison1877 --mijn mail is tinovanderzwan@hotmail.nl uw opnames worden na digitalisatie teruggezonden met cd dvdr met mp3's

tino

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena