OPROEP - wie repareert mijn Philips buizenradio
- tskhaarlem
- [tskhaarlem]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
23 mrt 2021 11:42 #89654
door tskhaarlem
Beantwoord door tskhaarlem in topic OPROEP - wie repareert mijn Philips buizenradio
Heb je een privéberichtje gestuurd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- tskhaarlem
- [tskhaarlem]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
23 mrt 2021 11:35 #89653
door tskhaarlem
Beantwoord door tskhaarlem in topic OPROEP - wie repareert mijn Philips buizenradio
Dag Peter, dat zou fantastisch zijn!
23 mrt 2021 11:19 #89651
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic OPROEP - wie repareert mijn Philips buizenradio
Dag Thomas, ik wil hem wel voor je reoparen/reviseren.
Ik woon in Almere. Misschien voor jou te ver weg, maar ik kom wekelijkis in Cruquius, vlak bij Haarlem.
Daar zou je hem naartoe kunnen brengen.
Als die klaar is kun je hem daar ook weer ophalen.
Groeten,
Peter
Ik woon in Almere. Misschien voor jou te ver weg, maar ik kom wekelijkis in Cruquius, vlak bij Haarlem.
Daar zou je hem naartoe kunnen brengen.
Als die klaar is kun je hem daar ook weer ophalen.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
- tskhaarlem
- [tskhaarlem]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
23 mrt 2021 09:38 #89648
door tskhaarlem
OPROEP - wie repareert mijn Philips buizenradio werd gestart door tskhaarlem
Hoi allemaal! Hier een oproepje.Ik ben Thomas, 38 jaar uit Haarlem. Ik ben heel erg gehecht aan mijn oude philips buizenradio met ingebouwde platenspeler, ik denk eind jaren 50? Weten jullie waarschijnlijk beter dan…. Helaas zet ik hem niet meer aan omdat ik “het geluid niet goed krijg”. De volumeknop kraakt heel erg, het lukt maar niet om het geluid op een passend volume mooi te krijgen.Ook heb ik het gevoel dat de radiozenders net niet lekker scherp binnen komen.De platenspeler krijg ik soms wel redelijk qua geluid maar ja de volumeknop (potmeter?) blijft een probleem. Al met al heel jammer. Helaas ben ik zelf niet technisch en kan/wil er niet zelf aan sleutelen….Is er iemand in de regio Haarlem (+/- 25 km) die het leuk vindt om mijn oude radio onderhanden te nemen? Het mooiste zou zijn als ie dusdanig nagekeken kan worden dat hij weer het oude mooie geluid produceert en nog eens 50 jaar mee gaat. Wie kan en wil helpen?Hartelijke groetThomas