- Berichten: 3361
GESPOT
fraai meubeltje
19 jun 2021 17:53 #90988
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic fraai meubeltje
absoluut , René !Had een mooie kastje geweest voor je b7x73a
De lenco van jou er in en de philips tv er bij
Leuke audio video meubel mid century
Grt René
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 jun 2021 17:49 #90985
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic fraai meubeltje
Had een mooie kastje geweest voor je b7x73a
De lenco van jou er in en de philips tv er bij
Leuke audio video meubel mid century
Grt René
De lenco van jou er in en de philips tv er bij
Leuke audio video meubel mid century
Grt René
René Daemen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 jun 2021 12:28 #90979
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
fraai meubeltje werd gestart door RR1957
Hoi
Elders zag ik dat iemand dit fraaie mid-century meubeltje had aangeschaft.
Dit is toch wel een heel aardige met leuke mogelijkheden zoals plaats
voor een televisie en een radio (zo te zien heeft die rechts gestaan).
Prachtig gewoon. Scandinavisch geïnspireerd design.
Het opknappen is niet zo moeilijk.
En dan ook nog eens een fraaie Lenco L70 (LK3) ingebouwd. Die ziet er nog
goed uit, dus er is zuinig mee omgegaan. Er zaten ook meerdere toonkoppen bij.
Als je er de ruimte voor hebt kan er een mooie vintage opstelling van gemaakt worden!
Ik vind het heel fraai.
Elders zag ik dat iemand dit fraaie mid-century meubeltje had aangeschaft.
Dit is toch wel een heel aardige met leuke mogelijkheden zoals plaats
voor een televisie en een radio (zo te zien heeft die rechts gestaan).
Prachtig gewoon. Scandinavisch geïnspireerd design.
Het opknappen is niet zo moeilijk.
En dan ook nog eens een fraaie Lenco L70 (LK3) ingebouwd. Die ziet er nog
goed uit, dus er is zuinig mee omgegaan. Er zaten ook meerdere toonkoppen bij.
Als je er de ruimte voor hebt kan er een mooie vintage opstelling van gemaakt worden!
Ik vind het heel fraai.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman, NGG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.