Skip to main content
GESPOT

AM radiostation USA

Meer
12 mrt 2020 16:14 #82545 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic AM radiostation USA
Nou, ik niet. Zo dood als een dodo. Zowel thuis als op het werk.

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 mrt 2020 15:04 #82543 door NGG
Beantwoord door NGG in topic AM radiostation USA
Op dit moment hoor ik goede Delta Blues via de stream.

Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 mrt 2020 09:03 #82540 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic AM radiostation USA
Je zou moeten kunnen streamen maar helaas tenenkaas krijg ik de stream niet aan het spelen...

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 mrt 2020 18:49 - 11 mrt 2020 18:49 #82527 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic AM radiostation USA
Leuk Max, en een fijne cd box, dat is zeker.


Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 11 mrt 2020 18:49 door RR1957.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 mrt 2020 16:13 #82526 door NGG
Beantwoord door NGG in topic AM radiostation USA
In 2010, vlak voor zijn dood, stelde Harry (Cuby) Muskee een 6x CD box samen met zijn favoriete blues.
Met een (nu) bekende coverfoto!
Denk dat zijn geest nu ergens tussen de cottonfields in de Mississippi delta rondwaard.


Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn, Cees PA1DBA

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 mrt 2020 09:28 #82522 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic AM radiostation USA
Leuk Max, lijkt me inderdaad heel sfeervol en authentiek.
Hebben dergelijke kleine stations daar wel een vergunning nodig of
is het gewoon geheel vrij aldaar?
Een voordeel van een groot land uiteraard. In NL zou dit al gauw
tot wanorde leiden, zoals met alles als het niet geregeld wordt,
helaas.

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena