- Berichten: 3849
GESPOT
AM radiostation USA
12 mrt 2020 16:14 #82545
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic AM radiostation USA
Nou, ik niet. Zo dood als een dodo. Zowel thuis als op het werk.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 mrt 2020 15:04 #82543
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic AM radiostation USA
Op dit moment hoor ik goede Delta Blues via de stream.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 mrt 2020 09:03 #82540
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic AM radiostation USA
Je zou moeten kunnen streamen maar helaas tenenkaas krijg ik de
stream
niet aan het spelen...
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 mrt 2020 18:49 - 11 mrt 2020 18:49 #82527
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic AM radiostation USA
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 11 mrt 2020 18:49 door RR1957.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 mrt 2020 16:13 #82526
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic AM radiostation USA
In 2010, vlak voor zijn dood, stelde Harry (Cuby) Muskee een 6x CD box samen met zijn favoriete blues.
Met een (nu) bekende coverfoto!
Denk dat zijn geest nu ergens tussen de cottonfields in de Mississippi delta rondwaard.
Met een (nu) bekende coverfoto!
Denk dat zijn geest nu ergens tussen de cottonfields in de Mississippi delta rondwaard.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn, Cees PA1DBA
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 mrt 2020 09:28 #82522
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic AM radiostation USA
Leuk Max, lijkt me inderdaad heel sfeervol en authentiek.
Hebben dergelijke kleine stations daar wel een vergunning nodig of
is het gewoon geheel vrij aldaar?
Een voordeel van een groot land uiteraard. In NL zou dit al gauw
tot wanorde leiden, zoals met alles als het niet geregeld wordt,
helaas.
Hebben dergelijke kleine stations daar wel een vergunning nodig of
is het gewoon geheel vrij aldaar?
Een voordeel van een groot land uiteraard. In NL zou dit al gauw
tot wanorde leiden, zoals met alles als het niet geregeld wordt,
helaas.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.