Skip to main content
GESPOT

Siemens omroepontvanger E8

Meer
30 jan 2020 13:57 #81867 door RR1957
Beantwoord door RR1957 in topic Siemens omroepontvanger E8
Wat er van over is althans, maar toch leuk.
Net als bij Dinky Toy autootjes.
Wat waarschijnlijk ontbreekt is de stoffen hoes die nog
over de radio zat om beschermend in de doos te vervoeren.

Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 jan 2020 11:03 #81866 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Siemens omroepontvanger E8
Met doos, dat zie je niet vaak!

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 jan 2020 20:37 #81864 door admin
Siemens omroepontvanger E8 werd gestart door admin
Soms zie je op MP een leuke radio, inclusief alle documentatie en de doos e.d. Ben altijd wel gecharmeerd van Siemens. Ben geen verzamelaar, maar doe je voordeel ermee.

Siemens op MP


Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena