- Berichten: 3361
GESPOT
Siemens omroepontvanger E8
30 jan 2020 13:57 #81867
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Siemens omroepontvanger E8
Wat er van over is althans, maar toch leuk.
Net als bij Dinky Toy autootjes.
Wat waarschijnlijk ontbreekt is de stoffen hoes die nog
over de radio zat om beschermend in de doos te vervoeren.
Net als bij Dinky Toy autootjes.
Wat waarschijnlijk ontbreekt is de stoffen hoes die nog
over de radio zat om beschermend in de doos te vervoeren.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 jan 2020 11:03 #81866
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Siemens omroepontvanger E8
Met doos, dat zie je niet vaak!
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 jan 2020 20:37 #81864
door admin
Henk van 't Kruis
Siemens omroepontvanger E8 werd gestart door admin
Soms zie je op MP een leuke radio, inclusief alle documentatie en de doos e.d. Ben altijd wel gecharmeerd van Siemens. Ben geen verzamelaar, maar doe je voordeel ermee.
Siemens op MP
Siemens op MP
Henk van 't Kruis
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.