- Berichten: 3361
GESPOT
leuke foto's
11 jun 2019 22:11 #77910
door RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 jun 2019 17:25 #77881
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
Vandaag had ik de fotoreportage nodig die ik gemaakt had tijdens mijn bezoeken
aan de EXPO wereldtentoonstelling in Shanghai in 2010.
In het bijzonder fraaie en leuke Nederlandse paviljoen was ook een ruimte
ingericht voor talloze iconische industriële ontwerpen van Nederland.
Mooi dat daar dan ook een Philips televisie van eind jaren vijftig bij stond.
aan de EXPO wereldtentoonstelling in Shanghai in 2010.
In het bijzonder fraaie en leuke Nederlandse paviljoen was ook een ruimte
ingericht voor talloze iconische industriële ontwerpen van Nederland.
Mooi dat daar dan ook een Philips televisie van eind jaren vijftig bij stond.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 jun 2019 14:11 #77880
door RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 jun 2019 22:48 #77875
door RR1957
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cees PA1DBA
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 jun 2019 12:16 #77816
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
China, Huub, China....
Ergens in de tweede of derde decennia van de vorige eeuw.
In ieder geval na 1912, toen de naam His Masters Voice ontstond.
Daarvoor was het nog The Gramophone Company.
Het hondje Nipper werd als logo in 1908 ingesteld.
Ergens in de tweede of derde decennia van de vorige eeuw.
In ieder geval na 1912, toen de naam His Masters Voice ontstond.
Daarvoor was het nog The Gramophone Company.
Het hondje Nipper werd als logo in 1908 ingesteld.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 jun 2019 09:59 #77815
door Huub
Beantwoord door Huub in topic leuke foto's
Op de laatste foto is dat biesanteins ?
met al die klotten op
huub
met al die klotten op
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.