- Berichten: 3361
GESPOT
leuke foto's
29 jun 2020 12:28 #84355
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic leuke foto's
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG, Cees PA1DBA
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 jun 2020 20:20 #84342
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic leuke foto's
Geweldig deze patenspeler !
Flip the l.p over for me please ... Scotty
Flip the l.p over for me please ... Scotty
Handtekening
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 jun 2020 20:07 #84340
door RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
26 jun 2020 18:38 #84308
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic leuke foto's
Helaas Micro Seiki en Jelko (pu-armen) ter ziele, zo blijft er weinig meer over van de Japanse kwaliteits audio,die ooit een leuke marktpositie hadden.
Denon en Marantz (weer) in Amerikaanse handen.
Maar nu het goede nieuws : het arrogante Sonos verliest rechtszaken en moet 50% inkrimpen.
mijn medeleven met de werknemers natuurlijk.
Denon en Marantz (weer) in Amerikaanse handen.
Maar nu het goede nieuws : het arrogante Sonos verliest rechtszaken en moet 50% inkrimpen.
mijn medeleven met de werknemers natuurlijk.
Cees- pa1dba
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 jun 2020 15:21 #84306
door RR1957
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cees PA1DBA
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24 jun 2020 12:56 - 24 jun 2020 12:56 #84271
door Huub
Beantwoord door Huub in topic leuke foto's
Zo bedoel ik het ook niet bij grundig
maar er zijn dieters genoeg met de model en ingevingen kleur
en keus ingevingen bij de radio fabrieken ook bvb cuba impriaal kleuren
maar ik heb bij de duitsen fam en kennisen geen braun gezien
wel grundig philips opta lorenz saba telefunken blauwpunkt radio,s
vooral ook greatz
en tv ,s
maar er zijn dieters genoeg met de model en ingevingen kleur
en keus ingevingen bij de radio fabrieken ook bvb cuba impriaal kleuren
maar ik heb bij de duitsen fam en kennisen geen braun gezien
wel grundig philips opta lorenz saba telefunken blauwpunkt radio,s
vooral ook greatz
en tv ,s
Laatst bewerkt 24 jun 2020 12:56 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.