Vroeger was echt niet alles beter, maar het was zeker gezellig :lol:
Wat mij bij het 2e filmpje opvalt is dat de jonge generatie zich niets kan voorstellen bij wat ze daar te zien krijgen, ze begrijpen niets van de dingen die zich afspeelden vóór hun tijd als wil ik niet iedereen over één kam scheren hoor
Onze generatie weet nog goed hoe het was maar wij kunnen ons wel een voorstelling maken hoe dingen waren vóór onze tijd.
Lee