Skip to main content
GESPOT

Gewoon omdat het leuk is

Meer
17 feb 2016 00:31 #59330 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Gewoon omdat het leuk is
Lee,
Ja leuk die oude filmpjes.
De bovenste is nu ook te zien op nostalgie TV heet nu ONS.
Die mono knop radio Philips 750A, was onze eerste radio.
Heb ik wat over geschreven bij kijk en luistergeld.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 feb 2016 10:48 - 16 feb 2016 10:57 #59307 door Lee
Gewoon omdat het leuk is werd gestart door Lee
Vroeger was echt niet alles beter, maar het was zeker gezellig :lol:


Wat mij bij het 2e filmpje opvalt is dat de jonge generatie zich niets kan voorstellen bij wat ze daar te zien krijgen, ze begrijpen niets van de dingen die zich afspeelden vóór hun tijd als wil ik niet iedereen over één kam scheren hoor
Onze generatie weet nog goed hoe het was maar wij kunnen ons wel een voorstelling maken hoe dingen waren vóór onze tijd.



Lee
Laatst bewerkt 16 feb 2016 10:57 door Lee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena