- Berichten: 1710
GESPOT
Partijtje voor weinig ?
19 nov 2015 04:53 - 19 nov 2015 04:53 #56663
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Partijtje voor weinig ?
Niet op een hoop, maar netjes verpakt in folie op pallet op de manier waarop partijhandelaren dat doen. Alleen jammer dat in bulk een radio 5 a 10 euro waard is en meestal geen 25 tenzij er een Granny aan te pas komt natuurlijk, maar of die nog een beetje handel hebben betwijel ik.
Laatst bewerkt 19 nov 2015 04:53 door maarten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 nov 2015 21:05 #56647
door buisje
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Beantwoord door buisje in topic Partijtje voor weinig ?
Ja, zo te zien heeft er een vrijwillig, of noodgedwongen afscheid moeten nemen..
Wel jammer al dat spul zo op een hoop..
Wel jammer al dat spul zo op een hoop..
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Minder
Meer
18 nov 2015 19:01 #56641
door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic Partijtje voor weinig ?
Ik vraag mij dan af, wie is er overleden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 nov 2015 19:00 #56640
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Partijtje voor weinig ?
Och...als het thuisbezorgd wordt :lol: :lol:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 nov 2015 16:21 #56637
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Partijtje voor weinig ?
Voor 1800 euro ben je de nieuwe eigenaar
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 nov 2015 16:02 #56636
door Lee
Partijtje voor weinig ? werd gestart door Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.