Skip to main content
GESPOT

Partijtje voor weinig ?

Meer
19 nov 2015 04:53 - 19 nov 2015 04:53 #56663 door maarten
Beantwoord door maarten in topic Partijtje voor weinig ?
Niet op een hoop, maar netjes verpakt in folie op pallet op de manier waarop partijhandelaren dat doen. Alleen jammer dat in bulk een radio 5 a 10 euro waard is en meestal geen 25 tenzij er een Granny aan te pas komt natuurlijk, maar of die nog een beetje handel hebben betwijel ik.
Laatst bewerkt 19 nov 2015 04:53 door maarten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 nov 2015 21:05 #56647 door buisje
Beantwoord door buisje in topic Partijtje voor weinig ?
Ja, zo te zien heeft er een vrijwillig, of noodgedwongen afscheid moeten nemen..
Wel jammer al dat spul zo op een hoop..

Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Henk van t Kruis
  • [Henk van t Kruis]
Meer
18 nov 2015 19:01 #56641 door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic Partijtje voor weinig ?
Ik vraag mij dan af, wie is er overleden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 nov 2015 19:00 #56640 door Lee
Beantwoord door Lee in topic Partijtje voor weinig ?
Och...als het thuisbezorgd wordt :lol: :lol:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 nov 2015 16:21 #56637 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Partijtje voor weinig ?
Voor 1800 euro ben je de nieuwe eigenaar :)

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 nov 2015 16:02 #56636 door Lee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena