Skip to main content
GESPOT

blaupunkt

Meer
09 okt 2015 07:28 - 09 okt 2015 07:29 #55368 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Blaupunk
Nee, de Barcelona staat in Verona! :lol:

Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 09 okt 2015 07:29 door PE9ZZ. Reden: :lol:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 okt 2015 02:01 #55363 door Cees
Beantwoord door Cees in topic blaupunkt
Henk, Naar Barcelona is een leuke auto rit.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Henk van t Kruis
  • [Henk van t Kruis]
Meer
08 okt 2015 20:12 #55355 door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic blaupunkt
Jan,
ik haal de Barcelona wel even op. Mooi ritje.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 okt 2015 18:07 #55351 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Blaupunk
Er is een tapasbar in Ruinen (Drenthe) die ook een paar van dit soort radio's heeft staan. Ik meen dat er zelfs geluid uitkomt. De volgende keer dat mijn Ma en ik een tapas shootout gaan houden (tegenstander is de tapasbar bij mij om de hoek in Amsterdam) zal ik m'n digicam medenemen :-D

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • groothuizen
  • [groothuizen]
  • Onderwerp Auteur
Meer
08 okt 2015 17:16 - 08 okt 2015 17:18 #55350 door groothuizen
blaupunkt werd gestart door groothuizen
gezien in italie een blaupunkt Barcelona als enige muziek bron in een restaurant in verona
hij speelde zeer matig zou een leuk klusje zijn voor henk van 't kruis
Bijlagen:
Laatst bewerkt 08 okt 2015 17:18 door groothuizen. Reden: foto mislukte

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena