- Berichten: 3849
GESPOT
blaupunkt
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Minder
Meer
08 okt 2015 20:12 #55355
door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic blaupunkt
Jan,
ik haal de Barcelona wel even op. Mooi ritje.
ik haal de Barcelona wel even op. Mooi ritje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 okt 2015 18:07 #55351
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Er is een tapasbar in Ruinen (Drenthe) die ook een paar van dit soort radio's heeft staan. Ik meen dat er zelfs geluid uitkomt. De volgende keer dat mijn Ma en ik een tapas shootout gaan houden (tegenstander is de tapasbar bij mij om de hoek in Amsterdam) zal ik m'n digicam medenemen
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- groothuizen
- [groothuizen]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 okt 2015 17:16 - 08 okt 2015 17:18 #55350
door groothuizen
blaupunkt werd gestart door groothuizen
gezien in italie een blaupunkt Barcelona als enige muziek bron in een restaurant in verona
hij speelde zeer matig zou een leuk klusje zijn voor henk van 't kruis
hij speelde zeer matig zou een leuk klusje zijn voor henk van 't kruis
Laatst bewerkt 08 okt 2015 17:18 door groothuizen. Reden: foto mislukte
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.