- Berichten: 8947
GESPOT
Op het buur forum gespot
19 jan 2015 08:55 - 19 jan 2015 08:57 #49979
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Op het buur forum gespot
plaats dialekt ze kunnen er niks mee FRIES
je kan het wel begrijpen je verander maar wat
bvb Stuk worst .Stik warst gaa zoo maar door
Ik kom er wel goed mee weg .maar ik ben en blijf Hollander .
Huub
je kan het wel begrijpen je verander maar wat
bvb Stuk worst .Stik warst gaa zoo maar door
Ik kom er wel goed mee weg .maar ik ben en blijf Hollander .
Huub
Laatst bewerkt 19 jan 2015 08:57 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 jan 2015 23:46 #49975
door pietje b
Beantwoord door pietje b in topic Op het buur forum gespot
Leuke zolderkamer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 jan 2015 17:37 #49959
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Op het buur forum gespot
Als je nauwkeurig luistert is het goed te volgen, vind ik.
Wegens schoonfamilie in de regio Salland ( kan ik nu prima verstaan) kan ik met wat gevoel
best dit Fries verstaan.
Volgens mij is dit nog een "milde" vorm van Fries.
Het kan vást nog platter.
Trouwens : leuke voorraad Plano's
Wegens schoonfamilie in de regio Salland ( kan ik nu prima verstaan) kan ik met wat gevoel
best dit Fries verstaan.
Volgens mij is dit nog een "milde" vorm van Fries.
Het kan vást nog platter.
Trouwens : leuke voorraad Plano's
Als het oud is is het leuk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 jan 2015 17:30 #49958
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Op het buur forum gespot
Nee hoor, zelf gedaan.
Groeten,
Peter
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 jan 2015 15:32 - 18 jan 2015 15:33 #49957
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Op het buur forum gespot
translate.google.com?!? bigfun
Oh, dorie... geen fries...
Oh, dorie... geen fries...
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 18 jan 2015 15:33 door PE9ZZ.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 jan 2015 14:34 - 18 jan 2015 14:34 #49952
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Op het buur forum gespot
Zo moeilijk is het niet hoor! Er staat zoiets als:"Aan de N381 bij Oosterwolde worden op het moment zo'n 1000 bomen gekapt.
En deze klus wordt met grote kranen, zaagmachines en versnipperaars gedaan. Piet Tjepkema uit Heerenveen heeft een grote passie. Zijn komplete schuur is ingericht met oude Philips radio's. Hij knapt op, restaureert en zorgt dat uit elke radio wel geluid komt."
Ik kan het niet letterlijk vertalen, maar dit wordt kennelijk bedoeld.
Groeten,
Peter
En deze klus wordt met grote kranen, zaagmachines en versnipperaars gedaan. Piet Tjepkema uit Heerenveen heeft een grote passie. Zijn komplete schuur is ingericht met oude Philips radio's. Hij knapt op, restaureert en zorgt dat uit elke radio wel geluid komt."
Ik kan het niet letterlijk vertalen, maar dit wordt kennelijk bedoeld.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Laatst bewerkt 18 jan 2015 14:34 door peter1952.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.