Skip to main content
GESPOT

Polyester Philips 208U....

Meer
01 dec 2014 00:59 #48532 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Polyester Philips 208U....
@ Huub,
Een oude radio is waard wat "de gek" er voor geeft.
Maar herrijzend Nederland in polyester is WEL bijzonder. Toch?
Vr gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 nov 2014 10:35 #48506 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Polyester Philips 208U....
Er zij er veel van
van dat soort radiotjes
Dus voor onderdelen veel waard ??
De radio prijs zakt alleen maar
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 nov 2014 09:45 #48503 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Polyester Philips 208U....
Inderdaad geen item om in je verzameling te hebben. Maar toch kan de radio met een beetje geduld en moeite gemakkelijk 6 tientjes opbrengen aan losse onderdelen:

Setje knoppen, originele gave schaal met Herrijzend Nederland er op, chassis met buizen, luidspreker met origineel doekje van papiertouw, achterkant, originele stekker.

M.vr.gr. Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen Landman
  • [Jeroen Landman]
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Mijn hobby's zijn het verzamelen en restaureren van buizenradio's, jukeboxen en klokken, verder heb ik 8 klassieke auto's en ben liefhebber van Amsterdamse School meubilair.
Meer
30 nov 2014 00:01 #48494 door Jeroen Landman
Beantwoord door Jeroen Landman in topic Polyester Philips 208U....
Nee hoor Frank,

Gewoon witte polyester, het schijnt her en der nog door de bruine verf heen waar het niet dekt.

Zal lekker meuren met die pitten en gloeistroomweerstand onder dat polyester dakje :lol:

Kastje kapot gevallen, malletje van getrokken en nagegoten...wel knap maar geen fluit waard.

Jeroen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 nov 2014 22:45 #48491 door Franc
Beantwoord door Franc in topic Polyester Philips 208U....
Misschien Franse makelij?
Die gebruikten graag plastic kasten.
En ze hadden vaak ook deze kleur.

Groet Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 nov 2014 22:32 #48490 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Polyester Philips 208U....
Ik zou hem alleen niet aanzetten het toestel
Dan krijgtje meteen van die polyesterdampen te maken
Dat ken ik wel van het werk dat mijn pa deed
Ach als het valt een glas matje er op en wat polyester hars en Voila weg scheur likkie verf erop

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena