GESPOT
2e hands, oude meuk en meer.
Minder
Meer
17 nov 2014 00:17 #48043
door mrphonograph
een lanceerder voor cola fles raketten
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic 2e hands, oude meuk en meer.
klaas schreef : Bolswarder lanceerinstallatie???? Wat mag dat wezen...???
![]()
![]()
een lanceerder voor cola fles raketten
tino
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 nov 2014 20:39 - 14 nov 2014 20:39 #48004
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic 2e hands, oude meuk en meer.
Misschien is het een kunstobject. David de Levita is een vrij veel voorkomende naam, vond hem in
een galerie
hier in het Amsterdamse.
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 14 nov 2014 20:39 door PE9ZZ.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
14 nov 2014 17:33 #48001
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic 2e hands, oude meuk en meer.
Klaas, Ik zou het niet weten, zie de foto in het eerste bericht. Stond bij dat apparaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 nov 2014 15:49 #48000
door klaas
Beantwoord door klaas in topic 2e hands, oude meuk en meer.
Bolswarder lanceerinstallatie???? Wat mag dat wezen...???
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 nov 2014 23:31 #47981
door Cees
Beantwoord door Cees in topic 2e hands, oude meuk en meer.
@ Nico,
Pas opgeruimd, niet in de kliko en dan komt het dus in die grote "snuffel hal" en dan kun
je het daar weer terug kopen.
Mooie oplossing als je je overtollige spullen kwijt wil, die je niet wil weg gooien.
Vr gr Cees.
Pas opgeruimd, niet in de kliko en dan komt het dus in die grote "snuffel hal" en dan kun
je het daar weer terug kopen.
Mooie oplossing als je je overtollige spullen kwijt wil, die je niet wil weg gooien.
Vr gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 nov 2014 08:09 - 11 nov 2014 08:09 #47955
door Jac Janssen
.
Beantwoord door Jac Janssen in topic 2e hands, oude meuk en meer.
En zo wordt dit moois allemaal vervoerd:
Een interessante zaak. Als ik in de buurt woonde ging ik zeker kijken.
Bedankt voor de foto's Henk !
Jac
Een interessante zaak. Als ik in de buurt woonde ging ik zeker kijken.
Bedankt voor de foto's Henk !
Jac
.
Laatst bewerkt 11 nov 2014 08:09 door Jac Janssen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.