GESPOT
Over huisvlijt gesproken
03 nov 2014 07:10 #47685
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Over huisvlijt gesproken
Nico, ik kan jou humor WEL waarderen hoor en begrijp de gein :lol:
Jammer dat het draaiplateau ontbreekt anders had ik hem graag geruild voor mijn Garrard 4HF
koffergrammofoon
bigfun bigfun bigfun
Lee
Jammer dat het draaiplateau ontbreekt anders had ik hem graag geruild voor mijn Garrard 4HF
koffergrammofoon
bigfun bigfun bigfun
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 nov 2014 18:00 #47663
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Over huisvlijt gesproken
Mischien wel een kroeg versterker
Goed voor onderdelen in ieder geval
Verders vind ik het een goor ding
ja het is te verbeteren .
Huub
Goed voor onderdelen in ieder geval
Verders vind ik het een goor ding
ja het is te verbeteren .
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 nov 2014 17:39 #47662
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Over huisvlijt gesproken
Gewoon een grammofoonversterker tot high end versterker omgebout, dus zo min mogelijk versterkertrappen erin.
Verder een normaal stukje vluishijt!! bigfun bigfun bigfun
Groet Frank
Verder een normaal stukje vluishijt!! bigfun bigfun bigfun
Groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 nov 2014 16:48 #47658
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Over huisvlijt gesproken
De bijdrage van Nico is volgens mij als een grapje bedoeld, kennelijk zien sommige daar niet de humor van in.
De reactie slaat nergens op vind ik dan in die context weer nergens op slaan.
Een stukje huisvlijt is het in ieder geval wel.
De reactie slaat nergens op vind ik dan in die context weer nergens op slaan.
Een stukje huisvlijt is het in ieder geval wel.
Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lee, Ouwe Schipper
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 nov 2014 15:15 #47655
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Over huisvlijt gesproken
Volgens mij is het een grammofoon versterker geweest bovenop zit een deel van de motor plus aandrijfwiel
Ik zie niet dat er geklaagd wordt dus reactie slaat nergens op Nico,
Als je kap vervangt en onder naziet heb je een versterker
Ik zie niet dat er geklaagd wordt dus reactie slaat nergens op Nico,
Als je kap vervangt en onder naziet heb je een versterker
René Daemen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 1095
02 nov 2014 14:30 #47653
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Over huisvlijt gesproken
Waar kláág je over...?
Hij ìs toch oud? :woohoo: bigfun
Nico
Hij ìs toch oud? :woohoo: bigfun
Nico
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.