Skip to main content

NVHR Ruilbeurs

Meer
21 mrt 2018 01:33 #71500 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic NVHR Ruilbeurs
Ja Cees, dat is wat anders maar inderdaad terug naar het onderwerp.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mrt 2018 01:31 #71499 door Cees
Beantwoord door Cees in topic NVHR Ruilbeurs
@ Bert Kn,
Ging ik in op een advertentie van een bedrijf.
Inloggen op hun site en werd ik overspoeld, telkens weer, met van hun
afkomstige spam...Dat had ik dus niet moeten doen! Ja dom.
Maar nu maar weer terug naar het topic.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mrt 2018 01:25 #71498 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic NVHR Ruilbeurs
Tja Cees,
Als men niet bereidt is zich bij FB aan te melden en daar heb ik begrip voor kun je het een en ander niet zien zo is dat nu eenmaal.

Maar even wat anders, MP overspoeld je mailbox niet met spam maar zelden dat ik mail van MP in de mailbox heb.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 mrt 2018 01:11 - 21 mrt 2018 01:11 #71495 door Cees
Beantwoord door Cees in topic NVHR Ruilbeurs
@ Tjerk,
Ik zie dan in een kort ogenblik een paar foto's en dan reclame troep er overheen.
En weg zijn dan die foto's en word je gedwongen om in te loggen.
Tsja! Dan....ben ik ook weg.
@ Bert Kn,
Daarom kijk ik nauwelijks nog op M PL.
Als je niet uit kijkt wat je doet, loopt je hele mailbox vol met reclame. Spam.
Cees.
Laatst bewerkt 21 mrt 2018 01:11 door Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 mrt 2018 20:48 #71475 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic NVHR Ruilbeurs
Je kan Thijs' foto's wel zien op Skynet... euh... Koobface... eh... FACEBOOK maar je moet die login steeds wegklikken. Zuckerberg zal geen troep op je PC installeren. En ABP (AdBlock Plus) is je vriendje.

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 mrt 2018 17:06 - 20 mrt 2018 17:07 #71464 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic NVHR Ruilbeurs

Je hebt het niet goed gelezen,ik heb dus geen facebook,dus ik kan daar niet over mee praten.

Ik kan de foto's van Thijs dus niet bekijken.


Ik heb het wel goed gelezen Herman.
Mijn reactie was richting Cees.
Had dit wat hij schreef namelijk aangehaald.

Ja, zo gaat dat. Ik log ook niet zo maar overal in. Want ik wil geen reclame
rommel op mijn PC hebben. Of gedwongen naar reclame rommel kijken.


Dat je geen FB hebt en de foto's van Thijs niet kunt zien had ik er wel uit begrepen.

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 20 mrt 2018 17:07 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena