- Berichten: 2215
Verslag 4e NVHR-dag Driebergen.
19 dec 2017 22:43 #70011
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Verslag 4e NVHR-dag Driebergen.
Daarom stuurde ik Bert even een foto van het toestel.
Een verknoopt exemplaar volgens Bert, ha-ha!
De Grundig 3- buis ontvangers heb ik wel meer gezien, dit chassis zit in meerdere types.
De prestaties kan ik nog niet beoordelen, radio wordt nog nagekeken.
Ik heb overigens ook geen transistor trap zien zitten zoals Saba dat deed bij de Konstanz.
Die heeft overigens verder een normale buizenbezetting.
Groet Frank
Een verknoopt exemplaar volgens Bert, ha-ha!
De Grundig 3- buis ontvangers heb ik wel meer gezien, dit chassis zit in meerdere types.
De prestaties kan ik nog niet beoordelen, radio wordt nog nagekeken.
Ik heb overigens ook geen transistor trap zien zitten zoals Saba dat deed bij de Konstanz.
Die heeft overigens verder een normale buizenbezetting.
Groet Frank
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Martin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 dec 2017 21:22 - 19 dec 2017 21:24 #70007
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Verslag 4e NVHR-dag Driebergen.
Er waren zo veeeel knoops
een piere knoops carnaval limburg
een biljarter de beste knoops
Bert knoops kan er ook nog wel bij
als oude buizen man hifi .
huub
een piere knoops carnaval limburg
een biljarter de beste knoops
Bert knoops kan er ook nog wel bij
als oude buizen man hifi .
huub
Laatst bewerkt 19 dec 2017 21:24 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 dec 2017 20:26 #70005
door Martin
Beantwoord door Martin in topic Verslag 4e NVHR-dag Driebergen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 dec 2017 20:21 #70004
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Verslag 4e NVHR-dag Driebergen
Wauw... wat zuinig! Maar ze moeten zich wel in bizarre bochten wringen om dat aan het spelen te krijgen.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 dec 2017 19:55 #70003
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Beantwoord door thijs in topic Verslag 4e NVHR-dag Driebergen.
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 dec 2017 19:51 #70002
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Beantwoord door thijs in topic Verslag 4e NVHR-dag Driebergen.
Dit Grundig 840W toestelletje is in mijn bezit.
FM-MG-LG
met als buizen EC-92-EF41-ECL-113
Tweekringer voor MG en LG.
Toestelletje speelt prima.
De Erres KY 415 is ook een leuk toestelletje van 1941 met weinig buizen.
Thijs
FM-MG-LG
met als buizen EC-92-EF41-ECL-113
Tweekringer voor MG en LG.
Toestelletje speelt prima.
De Erres KY 415 is ook een leuk toestelletje van 1941 met weinig buizen.
Thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.