Skip to main content

Een nieuwsgierige blik in een buizenvitrine tentoonst. NVHR

Meer
30 mrt 2017 21:54 - 30 mrt 2017 21:56 #66062 door admin
Hierbij alsnog het filmpje van Pierre. Het staat ook onder video's en dan NVHR filmpjes

NVHR filmpje Vitrine buizen

Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 30 mrt 2017 21:56 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cees, aan-pierre

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 mrt 2017 00:06 - 29 mrt 2017 00:15 #66028 door aan-pierre
Ik had hier een video willen neerzetten van de buizenvitrine van de heer Hupse. Maar de video is 528 MB en dus lukt dat niet. Had de video kunnen plaatsen via een link naar mijn eigen kanaal daar op youtube, zoals ik dat altijd deed hier. Helaas gaat dit niet. Ik mocht de video hier presenteren, maar mocht hem niet op youtube zetten van de heer Hupse ? ( Ik vergat naar het naambordje te kijken zo gefascineerd was ik aan t filmen). Ik zit nu vast en kan mijn belofte in mn item 'verslag reparatiedag ' gedaan ( als geste van dank voor werk aan mn radio's) nu helaas niet gestandhouden. Ik liet in de video uitleg geven over de inhoud van de vitrine. (ik had hier ook (( ik zie die kritiek al komen ))geen tekst kunnen zetten , maar er blijft altijd een lege pagina over ...en krijg ik daar weer gez.. ehhhh vragen over .......je kan een eenmaal gestart item niet compleet ongedaan maken vandaar dus even deze uitleg. Misschien zijn er nog andere wegen?

als troost nu maar een matige foto: de bewuste vitrine
Bijlagen:
Laatst bewerkt 29 mrt 2017 00:15 door aan-pierre.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena