Skip to main content

40 jaar NVHR jubileum weekend

Meer
05 mrt 2017 14:43 #65528 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic 40 jaar NVHR jubileum weekend
Als ik hier even op inhaken mag.

Aan dit jubileum zal er op verzoek van de heer Zijlmans van de NVHR ook een bijdrage geleverd worden door Robin en mij.
Gisteren hebben we onder het toeziend oog van Peter welke ook aanwezig was en onder het genot van de nodige natjes en droogjes de spullen die we voor de demo gaan bijdragen aan elkaar gehangen om te testen.
En dat was maar goed ook omdat we tegen enkele probleempjes aanliepen welke opgelost zijn.

We demonstreren een stereo opstelling met tweemaal een mono AG9004/9007 set.
Dit geheel wordt aangesloten op een 800 Ohm luidsprekersysteem deels zelfbouw voorzien van bombardon en 9710AM.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 mrt 2017 22:23 #65491 door hkruis
Ik wilde jullie er toch nog even op wijzen.

NVHR jubileum weekend

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena