- Berichten: 155
"Rock around the Jukebox" m.m.v. NGG/NVHR
07 okt 2016 14:13 #62771
door winand
winand
Beantwoord door winand in topic "Rock around the Jukebox" m.m.v. NGG/NVHR
Hallo Max
Ik kom ook naar die beurs maar eerst ook in rosmalen de radio ophalen.
Winand
Ik kom ook naar die beurs maar eerst ook in rosmalen de radio ophalen.
Winand
winand
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
07 okt 2016 12:09 #62766
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
"Rock around the Jukebox" m.m.v. NGG/NVHR werd gestart door NGG
Volgend weekeinde tijdens het jaarlijkse "Rock around the jukebox" evenement in Rosmalen, staan de NGG/NVHR wederom in de entreehal met een 12 meter(!) lange tafel en podium waarop we weer net als vorig jaar plaatjes draaien. Naast een kleine verzameling grammofoons kunnen we nu door de extra tafels en een podium(!) deze keer tevens aantal radio's e.d. laten zien. Kortom, een kleine tentoonstelling haast.
Uiteraard weer met goede muziek van echte 45-ers.
Dus komt allen naar het Autotron voor een perfecte jaren 50-70 sfeer met veel live optredens ook.
Uiteraard weer met goede muziek van echte 45-ers.
Dus komt allen naar het Autotron voor een perfecte jaren 50-70 sfeer met veel live optredens ook.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.