Skip to main content

"Rock around the Jukebox" m.m.v. NGG/NVHR

Meer
07 okt 2016 14:13 #62771 door winand
Hallo Max
Ik kom ook naar die beurs maar eerst ook in rosmalen de radio ophalen.

Winand

winand

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 okt 2016 12:09 #62766 door NGG
Volgend weekeinde tijdens het jaarlijkse "Rock around the jukebox" evenement in Rosmalen, staan de NGG/NVHR wederom in de entreehal met een 12 meter(!) lange tafel en podium waarop we weer net als vorig jaar plaatjes draaien. Naast een kleine verzameling grammofoons kunnen we nu door de extra tafels en een podium(!) deze keer tevens aantal radio's e.d. laten zien. Kortom, een kleine tentoonstelling haast.
Uiteraard weer met goede muziek van echte 45-ers.
Dus komt allen naar het Autotron voor een perfecte jaren 50-70 sfeer met veel live optredens ook.


Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena