- Berichten: 109
Leerdam vandaag
02 jul 2016 18:50 #61409
door Daan2810
Daan2810
Beantwoord door Daan2810 in topic Leerdam vandaag
Daarom het gaat er om dat wij elkaar begrijpen
)
Daan2810
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 jul 2016 00:17 #61403
door Bert Kn
Daan,
Lekker belangrijk.
Je verhaal is duidelijk overgekomen.
Voor lezen en schrijven heb ik ook nooit een hoge score op mijn rapport gehad :radioluiste
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Leerdam vandaag
Sorry voor de slechte op bouw van mijn verhaaltje maar nederlands is niet mijn (goedste vak)
Daan,
Lekker belangrijk.
Je verhaal is duidelijk overgekomen.
Voor lezen en schrijven heb ik ook nooit een hoge score op mijn rapport gehad :radioluiste
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 jul 2016 23:08 #61401
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Leerdam vandaag
Daan van onder schatten daar moet je niks van aantrekken
Dat zijn meest al Massa lieden met niks achter de zon
simpelen mensen .
Huub
Dat zijn meest al Massa lieden met niks achter de zon
simpelen mensen .
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 jul 2016 22:20 #61399
door Daan2810
Daan2810
Beantwoord door Daan2810 in topic Leerdam vandaag
Hallo allemaal ik ben zelf 16 jaar en beleef veel plezier aan deze hobby zelf draai ik graag platen op mijn garrard 4hf en mijn lenco uit 68 verder luister ik veel naar muziek van voor en na de oorlog alles van 1930 tot de jaren 70 vind ik leuk en spreekt mij aan heb daarom ook veel 78 toeren platen dit heb ik al van af jongs af aan verder vind ik het soms jammer dat mensen mij onderschatten over mijn kennis en tot nu toe gaat het relareren en restaureren prima en als ik iets niet begrijp dan vraag ik dat op het forum
Verder vind ik het leuk als positieve mensen over de vloer krijg en ook andersom
Sorry voor de slechte op bouw van mijn verhaaltje maar nederlands is niet mijn (goedste vak)
Verder vind ik het leuk als positieve mensen over de vloer krijg en ook andersom
Sorry voor de slechte op bouw van mijn verhaaltje maar nederlands is niet mijn (goedste vak)
Daan2810
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 jun 2016 21:17 - 28 jun 2016 21:18 #61361
door Nico H
Nico H
Beantwoord door Nico H in topic Leerdam vandaag
Leerdam was leuk zoals altijd. Wat leuke singles gevonden, en een aantal echt leuke bijzondere lp's. Ook een net Philips stereo platenspelertje, uit midden jaren 60, en voor op reserve een nieuwe ronette stereo.
Ik ben dik tevreden, het zijn leuke liefhebbers dagen, ongedwongen en sfeervol. Hennie zorgt altijd voor een goed stukje muziek, en zo is er voor iedereen wel wat te vinden wat bij 'm past...
Groet,
Nico.
Ik ben dik tevreden, het zijn leuke liefhebbers dagen, ongedwongen en sfeervol. Hennie zorgt altijd voor een goed stukje muziek, en zo is er voor iedereen wel wat te vinden wat bij 'm past...
Groet,
Nico.
Nico H
Laatst bewerkt 28 jun 2016 21:18 door Nico H.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 jun 2016 10:22 - 28 jun 2016 10:40 #61357
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Leerdam vandaag
nou ik vind de Jappen wel zeer goed mits het prijzige tafels zijn
Maar dat is met allen Tafels merken zoo
Er word wel beweerd dat De jappen .J armen beter zij al de.S armen
maar vind ze bijde wel zeer goed.Sony heeft meestal .J armen .
ik vind wel dat de arm toonkoppen koppeling beter is als de EUROP
bvb De duals hebben meer uit val ook de ouderen PH .elctro ook
met de slede kontakt lippen ja schoon maken en het Armprintje zakt soms uit en schoon maken
Maar met de Jappen en de PEN kop philipsen is dat altijd perfekt.
Er zijn ook genoeg meg europ tafels met afslag klop in de laatse muziek nummers
uitgespoten de philips wisselaars .. maar somige duals hebben dat ook de afslag klop.
Het is gewoon geen ultra HIFI.. alles hand matig is beter ..
Huub
Maar dat is met allen Tafels merken zoo
Er word wel beweerd dat De jappen .J armen beter zij al de.S armen
maar vind ze bijde wel zeer goed.Sony heeft meestal .J armen .
ik vind wel dat de arm toonkoppen koppeling beter is als de EUROP
bvb De duals hebben meer uit val ook de ouderen PH .elctro ook
met de slede kontakt lippen ja schoon maken en het Armprintje zakt soms uit en schoon maken
Maar met de Jappen en de PEN kop philipsen is dat altijd perfekt.
Er zijn ook genoeg meg europ tafels met afslag klop in de laatse muziek nummers
uitgespoten de philips wisselaars .. maar somige duals hebben dat ook de afslag klop.
Het is gewoon geen ultra HIFI.. alles hand matig is beter ..
Huub
Laatst bewerkt 28 jun 2016 10:40 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.