Skip to main content

NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016

Meer
19 jun 2016 14:23 #61195 door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016
@ Ben .....gecondoleerd...fr groet, een alpenhond uit het Kuehtai in Tirol.
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
19 jun 2016 00:16 #61180 door Cees
Beantwoord door Cees in topic NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016
Piet,
Het waren weer leuke foto's.
En dan vooral van dingen van heel dichtbij zijn genomen, macro stand.
Een leuk effect daar ook de achtergrond in beeld is gebleven.
Bedankt, Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 jun 2016 22:26 - 18 jun 2016 22:29 #61179 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016
Was weer gezellig op de ruilbeurs.
Zoals vaker met een aantal mede hobbyisten aan het eind onder het genot van een bak koffie nagetafeld.
Een radio met herinneringen uit mijn jeugd, de B4X61A gekocht, zo een stond vroeger bij ons thuis de ganse dag te spelen met daarop zo'n Philips dameshandtas platenspeler aangesloten.

Piet,
Bedankt dat je hem alvast voor me op de foto hebt gezet :lol:



Mvg.
Bert
Bijlagen:
Laatst bewerkt 18 jun 2016 22:29 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 jun 2016 20:29 #61178 door Ben
Beantwoord door Ben in topic NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016
Dank je wel Henk maar ik wil het plezier van andere forumleden hier niet bederven. Ga dus gewoon door met het schrijven van uw beurservaringen. Groet, Ben

Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 jun 2016 17:44 #61174 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016
Ja Ben, dat is triest, sterkte ermee.

Henk

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 jun 2016 16:55 #61171 door Ben
Beantwoord door Ben in topic NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016
Voor mij een droevige dag omdat mijn hond deze week is overleden. Heb wel mijn afspraak nagelomen en wat klein materiaal gekocht maar ben om voornoemde reden na 1 ronde weer naar huis gegaan, zoiets blijft nog wel even in je hoofd zitten. Groet, Ben.

Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena