Skip to main content

NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016

Meer
18 jun 2016 15:14 #61170 door pietblaas
Beantwoord door pietblaas in topic NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016
En de foto's staan ook alweer op internet: pblaas.nl/radio/driebergen-2016-06-18/
Met de aanschaf van het prachtige boek "Belgische radioconstructeurs in het interbellum" begint de radioboekenverzameling ook al tamelijk uit de hand te lopen (net als de radioverzameling zelf). boos whisling

Groeten,

Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marcel L, Bert Kn, admin, PE9ZZ, aan-pierre

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 jun 2016 14:51 - 18 jun 2016 14:55 #61169 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic NVHR ruilbeurs 18 Juni 2016
't Was weer gezellig! Helaas twee minpuntjes: het restaurant had alleen vieze snacks in plaats van het gebruikelijke menu en een onverlaat had de ECC81 uit de stereodecoder gejat die ik eerst niet wilde kopen maar later wel. Verder wel goed geslaagd met een grappig front end (geen idee wat voor frequentie, kan FM zijn maar ook iets lagers) en knoppies. Ook m'n voorraad MKT C'tjes is nu weer op orde.

Nu eerst maar eens uitzoeken waar die decoder in moet. Wellicht in een Saba :lol:

Edit: het is een Stereo Dekoder 6 en die moet in een Grundig. Zie hierrrrrrrrr .

Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 18 jun 2016 14:55 door PE9ZZ. Reden: Grundig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 jun 2016 07:06 #61167 door hkruis
Ik wens iedereen die de ruilbeurs gaat bezoeken een leuke dag toe.

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena