Skip to main content

Foto's van de reparatiedag in Ede op 4 juni 2016

Meer
11 jun 2016 08:59 #61055 door PE9ZZ

ReneV schreef : Overigens is malware niet verwoestend.

offtopic Famous last words...

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jun 2016 13:50 #61040 door ReneV
Tjerk,
Welke de beste anti-virus/malware killer is, is afhankelijk van welk lijstje je hanteert en per definitief niet objectief. Probeer maar eens verschillende naast elkaar dan vindt elk product zn eigen bagger. Maar dat wist je vast wel.
Overigens is malware niet verwoestend.

Meer
10 jun 2016 07:06 #61036 door PE9ZZ
Sommige OS'en zijn brakker dan andere... Intussen heb ik gedaan wat al veel erder had gemoeten: Piet's site aan een online malware scanner voeren, in dit geval die van Sucuri (want bovenaan bij ddg.gg). Geen problemen gevonden . Dus Piet, laat je niet bang maken en ga lekker door!

Tjerk, 9ZZ

Meer
10 jun 2016 01:12 #61033 door ReneV
Alle operating systemen hebben hun bekende zwakheden, zelfs het Apple OS, en het is zelfs browser onafhankelijk.
Alleen de kwaliteit van het anti-virus product maakt de keus mogelijk van de gradatie van de acceptatie van de malware.
Verder vind ik de foto's van een dergelijke dag altijd de moeite waard en bijzonder interessant en een compliment waard.
Rene

Meer
09 jun 2016 18:18 #61032 door Bert Kn
Met het Microsoft kwaliteitsproduct ook geen probleem

Mvg.
Bert

Meer
09 jun 2016 17:13 #61031 door PE9ZZ
Niet waar. Zowel mijn Ubuntu Linux PC's thuis als de win7 corp laptop op m'n werk geen probleem. Maar ik gebruik in beide gevallen dan ook geen Microsoft kwaliteitsproduct...

Tjerk, 9ZZ

Gemaakt door Kunena