- Berichten: 2894
Tafelindeling ruilbeurs tijdens NVHR-dag 3 april
01 apr 2016 13:39 #59985
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Tafelindeling ruilbeurs tijdens NVHR-dag 3 april
Ja, voor de tweede keer. Af en toe wil men eens een andere plek proberen. Quakkelstein is er voor de tweede keer niet en daar staan we nu, net als bij de vorige beurs.
De oude plek vond ik zelf beter, onze luidsprekers straalden het geluid tussen de tafels door en het werd ook redelijk verspreid. Nu straal je recht op de tafel van je overbuurman af en vooral de hoge tonen kunnen als hinderlijk worden ervaren, zoals we gemerkt hebben.
Groeten,
Peter
De oude plek vond ik zelf beter, onze luidsprekers straalden het geluid tussen de tafels door en het werd ook redelijk verspreid. Nu straal je recht op de tafel van je overbuurman af en vooral de hoge tonen kunnen als hinderlijk worden ervaren, zoals we gemerkt hebben.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 apr 2016 08:37 #59981
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Tafelindeling ruilbeurs tijdens NVHR-dag 3 april
NGG op een nieuwe plek?
Henk van 't Kruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 mrt 2016 23:44 #59948
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Tafelindeling ruilbeurs tijdens NVHR-dag 3 april werd gestart door pietblaas
Hallo allemaal,
Het is Jan Schuurbiers weer gelukt de tafelindeling van de komende NVHR-dag in elkaar te zetten.
Voor leden beschikbaar op de NVHR-website: www.nvhr.nl
Tot zondag?
Groeten,
Piet Blaas
webmaster NVHR
Het is Jan Schuurbiers weer gelukt de tafelindeling van de komende NVHR-dag in elkaar te zetten.
Voor leden beschikbaar op de NVHR-website: www.nvhr.nl
Tot zondag?
Groeten,
Piet Blaas
webmaster NVHR
Groeten,
Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.