Skip to main content

Tafelindeling ruilbeurs tijdens NVHR-dag 3 april

Meer
01 apr 2016 13:39 #59985 door peter1952
Ja, voor de tweede keer. Af en toe wil men eens een andere plek proberen. Quakkelstein is er voor de tweede keer niet en daar staan we nu, net als bij de vorige beurs.
De oude plek vond ik zelf beter, onze luidsprekers straalden het geluid tussen de tafels door en het werd ook redelijk verspreid. Nu straal je recht op de tafel van je overbuurman af en vooral de hoge tonen kunnen als hinderlijk worden ervaren, zoals we gemerkt hebben.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 apr 2016 08:37 #59981 door admin
NGG op een nieuwe plek?

Henk van 't Kruis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 mrt 2016 23:44 #59948 door pietblaas
Hallo allemaal,
Het is Jan Schuurbiers weer gelukt de tafelindeling van de komende NVHR-dag in elkaar te zetten.
Voor leden beschikbaar op de NVHR-website: www.nvhr.nl
Tot zondag?
Groeten,
Piet Blaas
webmaster NVHR

Groeten,

Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena