Op zondag 31 Januari is het weer zover, de platenbeurs in Neerkant.
Een gezellige beurs waarvan de entree gratis is en zeker de moeite waard om te bezoeken.
Ik zelf heb er nog nooit een overgeslagen en ga nooit met lege handen weg.
Natuurlijk zijn er echte beursprijzen en als je net die ene plaat zoek is het niet altijd een koopje maar er staan ook 1/t/m5 euro bakken om lekker in te snuffelen.
Ook alle toebehoren wat met platen te maken heeft zijn er te koop zoals plastic hoezen , platenborstels, doekjes, enz.enz.
Er worden plaatjes gedraaid uit de fifties en sixties, je kunt de platen testen voor aankoop en ook voor de inwendige mens wordt gezorgd
Voor ieder wat wils dus en een leuk zondagje uit
Lee
www.oldiesclubneerkant.nl/html2014/