HiFi-systemen, fabrieksbouw en zelfbouw
05 sep 2015 15:05 #54658
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic HiFi-systemen, fabrieksbouw en zelfbouw
Aan de demo van de NVHR op 3 oktober aanstaande lever ik een bijdrage.
Zelf beschik ik over een breed scala aan muziek, maar dat zal niet de smaak van elke bezoeker zijn.
Mijn voorstel aan de bezoekers is: neem desgewenst je eigen muziek op vinyl of CD mee!
Zelf beschik ik over een breed scala aan muziek, maar dat zal niet de smaak van elke bezoeker zijn.
Mijn voorstel aan de bezoekers is: neem desgewenst je eigen muziek op vinyl of CD mee!
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
18 aug 2015 20:55 - 18 aug 2015 21:01 #54184
door Henk van t Kruis
HiFi-systemen, fabrieksbouw en zelfbouw werd gestart door Henk van t Kruis
Tijdens de NVHR ruilbeurs is er een activiteit over HiFi-systemen, fabrieksbouw en zelfbouw
. Er van uitgaande dat dit nog doorgaat vroeg ik mij af of er nog leden van de buizenradioclub hier iets zullen gaan tonen en er aan mee doen. We hebben volgens mij toch wel wat zelfbouwers of liefhebber met een mooie HIF installatie.
Martin zou b.v. mooie Avatar installatie kunnen tonen. :woohoo:
Ik ben voornemens om mijn in elkaar geprutste OYL-BiAmpli versterkers er neer te zetten met wat hoog-ohmige LS zelfbouw kasten. Moet er nog wel het een en ander aan doen, zie ook OTL-Bi-Ampli zelfbouw [/url ].
Misschien kan Dick Zijlmans (organisator) de huidige stand van zaken melden.
Henk
Martin zou b.v. mooie Avatar installatie kunnen tonen. :woohoo:
Ik ben voornemens om mijn in elkaar geprutste OYL-BiAmpli versterkers er neer te zetten met wat hoog-ohmige LS zelfbouw kasten. Moet er nog wel het een en ander aan doen, zie ook OTL-Bi-Ampli zelfbouw [/url ].
Misschien kan Dick Zijlmans (organisator) de huidige stand van zaken melden.
Henk
Laatst bewerkt 18 aug 2015 21:01 door Henk van t Kruis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.