Skip to main content

Foto's NGG Zomermanifestatie Leerdam deel 2

Meer
23 jun 2015 23:22 #53204 door Bert Kn
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben van der Kolk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
Meer
23 jun 2015 20:49 #53199 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Foto's NGG Zomermanifestatie Leerdam deel 2
Volgens mij, zag je dit soort dansorkesten ook wel in Belgische cafe's of danslokalen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
23 jun 2015 20:18 #53198 door Doktordirk
Leuke foto's,.
De tweede kwam me bekend voor, maar was na enig zoekwerk toch iets anders wat instrumenten en aankleding betreft.



Deze stond destijds (begin 60-er jaren) in restaurant eemland in Soestdijk
Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer wat voor muziek er door dit orkest werd gespeeld (heb alleen de ansichtkaart nog).

Dirk.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben van der Kolk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 jun 2015 23:07 #53146 door admin
Categorie aangepast op reactieniveau.

Henk van 't Kruis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 jun 2015 22:03 #53145 door Bert Kn
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena