Weekend TIP
28 feb 2015 19:37 - 28 feb 2015 19:56 #51068
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Weekend TIP
Het is al weer een paar jaar geleden dat wij er zijn geweest.
Zeker de moeite waard!
Het staat me iets van bij dat een deel van de collectie van het voormalige radiomuseum in Diever daar ook naar toe gegaan is.
Wat dat betreft is ook een aanrader het "Oude ambachten & speelgoedmusuem" Rijksweg 87 3784 LV Terschuur (vlak bij Barneveld).
Ook een expositie met allerlei radio's en wat daar allemaal bij hoort.
www.ambachtenmuseum.nl/
Zo nu en dan gaan we er langs om te zien of in hun winkeltje (dat is er ook) nog een oude radio te vinden is.
Gisteren nog. Raak! Een B3X02A voor €10,- Goed, er mankeert wel wat aan, maar alleen al voor de onderdelen zou je meer kwijt zijn.
En er stond nog veel meer te koop, radio's, pick-up, bandrecorders, enz.
Ik heb er al vaker een oude radio gehaald. Inmiddels 5 of 6.
Vraag of je alleen even in het winkeltje mag kijken, dan betaal je geen toegang. Tenminste zo doen wij dat. En dat mochten wij altijd wel :thumbsup:
Het museum zelf is ook zeker de moeite waard.
Groet,
Han
Zeker de moeite waard!
Het staat me iets van bij dat een deel van de collectie van het voormalige radiomuseum in Diever daar ook naar toe gegaan is.
Wat dat betreft is ook een aanrader het "Oude ambachten & speelgoedmusuem" Rijksweg 87 3784 LV Terschuur (vlak bij Barneveld).
Ook een expositie met allerlei radio's en wat daar allemaal bij hoort.
www.ambachtenmuseum.nl/
Zo nu en dan gaan we er langs om te zien of in hun winkeltje (dat is er ook) nog een oude radio te vinden is.
Gisteren nog. Raak! Een B3X02A voor €10,- Goed, er mankeert wel wat aan, maar alleen al voor de onderdelen zou je meer kwijt zijn.
En er stond nog veel meer te koop, radio's, pick-up, bandrecorders, enz.
Ik heb er al vaker een oude radio gehaald. Inmiddels 5 of 6.
Vraag of je alleen even in het winkeltje mag kijken, dan betaal je geen toegang. Tenminste zo doen wij dat. En dat mochten wij altijd wel :thumbsup:
Het museum zelf is ook zeker de moeite waard.
Groet,
Han
Laatst bewerkt 28 feb 2015 19:56 door Verdicom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Redactie
- [Redactie]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
28 feb 2015 15:59 #51057
door Redactie
Weekend TIP werd gestart door Redactie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.