Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
- Marc
- [Marc]
-
Minder
Meer
20 sep 2014 20:11 #46707
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
eurs zag er weer leuk uit en wederom mooie foto,s .
Nu heb ik een vraag voor een goede kennis van ons die een heleboel van ons overgenomen heeft ivm ziekte.
Hij zat hier te kijken naar de foto,s en wil in contact komen met de verkopers van de volgende foto,s
25 , 37 , 42 en 56
Graag via PB als jullie willen en de naam met fotonummer erbij dan kan ik proberen contact te leggen en wie weet zijn de spullen er nog .
Mvgr
Nu heb ik een vraag voor een goede kennis van ons die een heleboel van ons overgenomen heeft ivm ziekte.
Hij zat hier te kijken naar de foto,s en wil in contact komen met de verkopers van de volgende foto,s
25 , 37 , 42 en 56
Graag via PB als jullie willen en de naam met fotonummer erbij dan kan ik proberen contact te leggen en wie weet zijn de spullen er nog .
Mvgr
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 sep 2014 19:21 #46705
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
Platenzaak Gebr. Meurs bestaat in Hoorn nog steeds.
Deze Jobo, welke nog steeds ongebruikt in de originele doos zit, is dus van de oude eigenaresse geweest.
Beets is een gehucht tussen Hoorn en Purmerend.
Enkele jaren geleden kreeg ik deze Jobo van iemand overhandigd tijdens een draaidag in fort a/d Ham.
Deze Jobo, welke nog steeds ongebruikt in de originele doos zit, is dus van de oude eigenaresse geweest.
Beets is een gehucht tussen Hoorn en Purmerend.
Enkele jaren geleden kreeg ik deze Jobo van iemand overhandigd tijdens een draaidag in fort a/d Ham.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Minder
Meer
20 sep 2014 18:19 - 20 sep 2014 18:20 #46704
door Doktordirk
Beantwoord door Doktordirk in topic Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
Ik ben er niet geweest, andere bezigheden en ik was ook niet echt op zoek naar een onderdeel.
Weer heel veel mooie foto's zo dat je kunt zien wat je gemist hebt.
Foto nr 67 en 68 komen me wel heel bekend voor.
Er zat ook nog een (niet ingevuld) garantiebewijs bij en een afleverbon van de plaatselijke bodedienst die ook veevoer en op dinsdag (marktdag Purmerend) ook koeien ed.
Weer heel veel mooie foto's zo dat je kunt zien wat je gemist hebt.
Foto nr 67 en 68 komen me wel heel bekend voor.
Er zat ook nog een (niet ingevuld) garantiebewijs bij en een afleverbon van de plaatselijke bodedienst die ook veevoer en op dinsdag (marktdag Purmerend) ook koeien ed.
Laatst bewerkt 20 sep 2014 18:20 door Doktordirk.
20 sep 2014 17:01 #46702
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Foto's van de NVHR-dag in Driebergen werd gestart door pietblaas
Hier zijn de foto's van de NVHR-dag in Driebergen.
pblaas.nl/radio/driebergen-2014-09-20/
Ik heb nog even getwijfeld of ik in plaats van naar de beurs in Driebergen te gaan naar de Ginkelse Heide zou gaan, om daar de parachutelandingen in het kader van 70 jaar Marked Garden bij te wonen. Gelukkig koos ik voor Driebergen, anders had ik uren moeten wachten totdat het doorging, vanwege de mist.
Het was een gezellige dag, weer leuk om met deze en gene te praten.
En ik vond een ingebonden uitgave van Radiobulletin uit 1946.
Weer een leuke dag!
pblaas.nl/radio/driebergen-2014-09-20/
Ik heb nog even getwijfeld of ik in plaats van naar de beurs in Driebergen te gaan naar de Ginkelse Heide zou gaan, om daar de parachutelandingen in het kader van 70 jaar Marked Garden bij te wonen. Gelukkig koos ik voor Driebergen, anders had ik uren moeten wachten totdat het doorging, vanwege de mist.
Het was een gezellige dag, weer leuk om met deze en gene te praten.
En ik vond een ingebonden uitgave van Radiobulletin uit 1946.
Weer een leuke dag!
Groeten,
Piet.