NVHR ruilbeurs - 21 juni 2014
13 jun 2014 12:27 #44103
door Lee
Beantwoord door Lee in topic NVHR ruilbeurs - 21 juni 2014
Ook ik laat deze keer mijn neus zien op de beurs (was niet gepland), als alles goed gaat want ik heb het al 2 x moeten cancelen.
Dit is dan voor mij de 2e keer.
Ik ga niet echt om bewust iets te kopen maar gewoon om te neuzen, natuurlijk weet je nooit wat je tegenkomt maar dat is juist het leukste.
Wel heb ik voor 3 mensen spullen bij mij dus een leuk praatje zal er zeker aan vast zitten.
Lee
Dit is dan voor mij de 2e keer.
Ik ga niet echt om bewust iets te kopen maar gewoon om te neuzen, natuurlijk weet je nooit wat je tegenkomt maar dat is juist het leukste.
Wel heb ik voor 3 mensen spullen bij mij dus een leuk praatje zal er zeker aan vast zitten.
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 jun 2014 12:15 #44102
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic NVHR ruilbeurs - 21 juni 2014
Mijn eerste bezoek aan de ruilbeurs na een pauze van ruim 22 jaar was op 07-07-2012.
Ik kende toen welgeteld drie personen waaronder Willem Roseboom die me als introducé binnen liet.
Ik kwam en ging al snel weer met lege handen naar huis
.
In relatief korte tijd is dat anders geworden en moet er een schraplijstje gemaakt worden van wat ermee naar Driebergen moet en vanuit Driebergen terug.
Het aantal bekenden is niet meer op vier handen te tellen en kom ik bij wijze van spreken tijd voor de beurs zelf tekort.
Voor de komende beurs staan elektronica componenten lectuur brochures en folders op het verlanglijstje.
Ik kende toen welgeteld drie personen waaronder Willem Roseboom die me als introducé binnen liet.
Ik kwam en ging al snel weer met lege handen naar huis
In relatief korte tijd is dat anders geworden en moet er een schraplijstje gemaakt worden van wat ermee naar Driebergen moet en vanuit Driebergen terug.
Het aantal bekenden is niet meer op vier handen te tellen en kom ik bij wijze van spreken tijd voor de beurs zelf tekort.
Voor de komende beurs staan elektronica componenten lectuur brochures en folders op het verlanglijstje.
Mvg.
Bert
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
13 jun 2014 11:13 - 13 jun 2014 11:15 #44098
door hkruis
NVHR ruilbeurs - 21 juni 2014 werd gestart door hkruis
De ruilbeurs komt er weer aan. Buiten het uitwisselen van wat spullen ga ik altijd graag met een doel naar de beurs. Dit keer heb ik nog wat spullen nodig voor een Grundig 5010, o.a. wat buizen (EL12, EM34, knopjes e.d)
Enige tijd geleden een donor gekregen, maar vind dat toch weer zonde, Daarom toch maar een opknapbeurtje voorbereiden.
Enige tijd geleden een donor gekregen, maar vind dat toch weer zonde, Daarom toch maar een opknapbeurtje voorbereiden.
Laatst bewerkt 13 jun 2014 11:15 door hkruis.