Foto's van de NVHR Radioreparatiedag in Driebergen
22 mrt 2014 23:17 #42037
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Foto's van de NVHR Radioreparatiedag in Driebergen
Henk K,
Dat heb ik vroeger tijdens het reparatie werk ook wel eens gezien.
Zelf heb ik bij een DDR Nauen (Bernau) radio wel eens een ferriet antenne ingebouwd
mbv een gereedschapsklem. Die klem vast gezet boven op de FM tuner en daar de ferriet
in geklemd. Vind ik zelf wel een fraaiere oplossing als zo'n grove lelijke antenne
kabel klem.
Vr gr Cees.
Dat heb ik vroeger tijdens het reparatie werk ook wel eens gezien.
Zelf heb ik bij een DDR Nauen (Bernau) radio wel eens een ferriet antenne ingebouwd
mbv een gereedschapsklem. Die klem vast gezet boven op de FM tuner en daar de ferriet
in geklemd. Vind ik zelf wel een fraaiere oplossing als zo'n grove lelijke antenne
kabel klem.
Vr gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 mrt 2014 23:09 #42035
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Foto's van de NVHR Radioreparatiedag in Driebergen
Piet B,
Weer een leuke foto reportage van de reparatie dag.
Vriendelijk bedankt Cees.
Weer een leuke foto reportage van de reparatie dag.
Vriendelijk bedankt Cees.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
22 mrt 2014 20:33 #42029
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Foto's van de NVHR Radioreparatiedag in Driebergen
22 mrt 2014 16:39 #42016
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Foto's van de NVHR Radioreparatiedag in Driebergen werd gestart door pietblaas
Vandaag was de extra reparatiedag in Driebergen. Nu eens niet in Hoenderdaal, maar in hotel De Bergse Bossen. Wel een prettige locatie. De algemene ledenvergadering over 14 dagen vindt daar ook plaats.
De reparatiedag werd goed bezocht. En hier zijn de foto's: pblaas.nl/radio/driebergen-2014-03-22-reparatiedag/
De reparatiedag werd goed bezocht. En hier zijn de foto's: pblaas.nl/radio/driebergen-2014-03-22-reparatiedag/
Groeten,
Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willem Roseboom, Bert Kn