Beurs Driebergen (en de foto's)
23 feb 2014 20:47 - 23 feb 2014 20:48 #41229
door Bapaktua
Beantwoord door Bapaktua in topic Beurs Driebergen (en de foto's)
Ik heb vandaag weinig verkocht en niets gekocht. Ik wil eigenlijk langzamerhand veel van mijn spullen opruimen, maar anderen zijn op hetzelfde idee gekomen
. Maar het was weer een gezellige dag. Het meest heb ik genoten van de gedraaide Rock and Roll plaatjes. Lekker hard soms, mijn stramme botten begonnen gewoon vanzelf te bewegen wv1 . Al mijn favorieten kwamen vandaag voorbij. Gewoon het geluid zoals ik mij van vroeger nog herinner op feestjes in de jaren 50-60. Mannen bedankt. Ik ga mijn jukebox plaatjes uit de berging halen en die dan op mijn Mignon en B5X84A lekker afspelen. ruud PA0ROJ
ruud PA0ROJ
ruud PA0ROJ
Laatst bewerkt 23 feb 2014 20:48 door Bapaktua.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: admin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 feb 2014 19:49 - 23 feb 2014 19:50 #41227
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Beurs Driebergen (en de foto's)
Zoals altijd heb je weer een mooie fotoreportage gemaakt, met oog voor details.
Ik moet wel toegeven dat de beurzen voor de liefhebbers van echt oud en kwalitatief mooi en goed
radiomateriaal tot ca. 1935, steeds minder te bieden hebben. Datzelfde geldt voor U-toestelletjes,
gemaakt in de periode 1940 - 1950. Dus wat dat betreft kan ik Marc wel gelijk geven.
Toch ging ik vandaag met twee oude toestellen naar huis; een prachtige Philips 2514 uit 1928 en een
even fraaie Philips 2531 uit 1930. Beide nog compleet met de zeldzame E442 buizen. Maar die toestellen
had ik in december al gekocht via het radioforum en vandaag werden ze in Driebergen afgeleverd.
Verder vond ik het weer een ouderwets gezellige beursdag :smilythumb:
Hans
Ik moet wel toegeven dat de beurzen voor de liefhebbers van echt oud en kwalitatief mooi en goed
radiomateriaal tot ca. 1935, steeds minder te bieden hebben. Datzelfde geldt voor U-toestelletjes,
gemaakt in de periode 1940 - 1950. Dus wat dat betreft kan ik Marc wel gelijk geven.
Toch ging ik vandaag met twee oude toestellen naar huis; een prachtige Philips 2514 uit 1928 en een
even fraaie Philips 2531 uit 1930. Beide nog compleet met de zeldzame E442 buizen. Maar die toestellen
had ik in december al gekocht via het radioforum en vandaag werden ze in Driebergen afgeleverd.
Verder vond ik het weer een ouderwets gezellige beursdag :smilythumb:
Hans
Laatst bewerkt 23 feb 2014 19:50 door Johannes.
23 feb 2014 18:58 #41224
door Robin
Beantwoord door Robin in topic Beurs Driebergen (en de foto's)
Hoi Piet bedankt weer voor de mooie fotoreportage!
Het was inderdaad weer een leuke beurs.
Op de beurs zelf niets gekocht, maar wel wat spullen gekocht via de bijbehorende kofferbakverkoop.
Bert en Frank bedankt!
Het was inderdaad weer een leuke beurs.
Op de beurs zelf niets gekocht, maar wel wat spullen gekocht via de bijbehorende kofferbakverkoop.
Bert en Frank bedankt!
23 feb 2014 18:50 #41223
door Bert Kn
De tekeningetjes vind ik wel grappig bij het verhaal passen de reden waarom ik het kocht.
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Beurs Driebergen (en de foto's)
Leuk dat ik nu twee bladzijden van dit boek opnieuw zie.
De tekeningetjes vind ik wel grappig bij het verhaal passen de reden waarom ik het kocht.
Mvg.
Bert
23 feb 2014 18:39 #41222
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Beurs Driebergen (en de foto's)
Ja, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Ik zie inderdaad ook veel "recenter" spul langskomen op de plaatjes.
Maar dat recentere spul wordt ook steeds ouder......
Ik zie inderdaad ook veel "recenter" spul langskomen op de plaatjes.
Maar dat recentere spul wordt ook steeds ouder......
Als het oud is is het leuk
23 feb 2014 18:26 #41221
door pieterv
Beantwoord door pieterv in topic Beurs Driebergen (en de foto's)
Enigzins "off topic": Zo werkt de radio -Vraagal en Weetal- dat boek heb ik ooit ook gehad zo een beetje mijn eerste studie boek over de buizen radio techniek - en er toen veel uit geleerd! Leuk dat ik nu twee bladzijden van dit boek opnieuw zie.
mvg, Pieter
mvg, Pieter