Skip to main content

Diverse buizenradio's te koop of te ruil aangeboden

Meer
10 jan 2023 02:16 #96461 door Bergmans

Het toevoegen van foto's is blijkbaar nogal lastig, het ontgaat mij even waarom? 

Handtekening

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jan 2023 02:06 #96460 door Bergmans
Ik ben mijn verzameling aan het sorteren, ik vond alles leuk en heb dan ook een aardige variatie aan buizenradio's. Ik wil graag een schifting maken met wat ik wel en niet wil verzamelen want in het begin vond ik alles leuk. De volgende radio's wil ik graag hier aanbieden i.p.v. marktplaats omdat ik al vaker geholpen ben door leden van deze fantastische club. Van alle aangeboden radio's zijn de condensatoren vervangen en de buizen getest.

Erres KY553 in het wit heel netjes helaas ontbreekt de achterwand

Siemens kleinsuper RA101

Philips B2X80U hele nette kast helaas ook zonder achterwand, er is ooit aan gewerkt (niet door mij) en deze radio werkt alleen op 110 volt ook als hij op 220 volt staat. De vermogensweerstand is defect en daar is aan gerommeld.

Philips B3X40U  deze heb ik 3x n.l. 00G, 00L en 00X de laatste ook helaas weer zonder achterwand

Philips B4x89A

Philips B4X06T is een transistor batterij radio, heel leuk ding. Netjes en kompleet.

Aetherkruiser AK1481 

Fridor Waldorp Type 506  de kast heeft bloempot vlekken en het speakerdoek heeft vlekken.

Verder heb ik nog een Philips 2514, niet spelend maar met reserve buizen van W. de Rotte en nieuwe frequentie bandjes van Ben Dijkman. Ik heb daar ook nog 2 schaal luidsprekers bij, een 2003 en een 2007 met de bijbehorende 3 weg stekers, die vaak ontbreken!
Ik hoor het wel als er interesse is, ruil inruil is zeker mogelijk. Zelf zoek ik druktoetsradio's uit de 50er/60er jaren. Ik zoek ook nog onderdelen zoals 2 Philips speakers AD3700am (800 ohm) en toonkeuze druktoetsen voor een Philips B5X42A of een sloper waar deze onderdelen nog in zitten is ook goed.
Ik heb foto's voor de liefhebbers, dus vraag er gerust naar.

Groeten
Leon van den Berg

Handtekening

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena