Platenspeler van Aristona Gratis voor de liefhebber.
09 aug 2021 22:33 #91650
door Bergmans
Handtekening
Beantwoord door Bergmans in topic Platenspeler van Aristona Gratis voor de liefhebber.
Dat is goed Kees, hij is voor jou. Stel je er niet teveel van voor alhoewel hij speelt en best goed ook heeft hij veel aandacht nodig m.b.t. de buitenkant. Ik weet niet of mijn telefoonnummer en/of emailadres bekend is via deze club? Maar ik ben de hele week nog thuis. Dus je bent altijd welkom.
Groeten
Leon
Groeten
Leon
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 aug 2021 21:28 #91649
door Kees van Dijke
Beantwoord door Kees van Dijke in topic Platenspeler van Aristona Gratis voor de liefhebber.
Ik wil hem graag overnemen. De luidsprekers heb ik nog, dus kan hem dan compleet maken.
Ik woon in de buurt, dus kan hem spoedig ophalen.
groetjes,
-=Kees=-
Ik woon in de buurt, dus kan hem spoedig ophalen.
groetjes,
-=Kees=-
09 aug 2021 20:57 #91648
door Bergmans
Handtekening
Beantwoord door Bergmans in topic Platenspeler van Aristona Gratis voor de liefhebber.
Hij doet het nog ook!
Handtekening
09 aug 2021 20:19 #91646
door Bergmans
Handtekening
Platenspeler van Aristona Gratis voor de liefhebber. werd gestart door Bergmans
Beste radiovrienden,
Ik ben wat aan het opruimen geweest en ik vond nog een Aristona platenspeler. Geen idee wat voor type het is, alleen op de platenspeler zelf staat een typenummer SA8424 Hij is stereo en heeft de volgende buisbezetting 2x ECC83 en 2x EL95
Ik was eerst van plan om de buizenversterker er uit te halen en daar een mooie houten kast voor te maken en er e.v.t. een bleutooth ontvanger in te zetten, of wat ik nog liever zoe doen er een FM ontvanger bij bouwen.
Maar omdat ik informatie aan het zoeken was over de platenspeler en helemaal niks kon vinden leek het mij zonde om hem te slopen, dus wil ik eerst vragen of er iemand interesse heeft?
Er zit ook nog een stofkap bij (wel erg vies) maar helaas geen luidsprekers.
Ik ben wat aan het opruimen geweest en ik vond nog een Aristona platenspeler. Geen idee wat voor type het is, alleen op de platenspeler zelf staat een typenummer SA8424 Hij is stereo en heeft de volgende buisbezetting 2x ECC83 en 2x EL95
Ik was eerst van plan om de buizenversterker er uit te halen en daar een mooie houten kast voor te maken en er e.v.t. een bleutooth ontvanger in te zetten, of wat ik nog liever zoe doen er een FM ontvanger bij bouwen.
Maar omdat ik informatie aan het zoeken was over de platenspeler en helemaal niks kon vinden leek het mij zonde om hem te slopen, dus wil ik eerst vragen of er iemand interesse heeft?
Er zit ook nog een stofkap bij (wel erg vies) maar helaas geen luidsprekers.
Handtekening