Gratis B5X954A
09 apr 2021 21:09 #89884
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Gratis B5X954A
Dag Paul Ik heb je een mail gezonden met de gegevens van de eigenaar en hem tevens ingelicht dat je contact opneemt.
Henk
Henk
Henk van 't Kruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 apr 2021 11:07 #89878
door apmkeizer
Handtekening
Beantwoord door apmkeizer in topic Gratis B5X954A
Dag Henk,
Allereerst hartelijk dank voor de toelating tot dit forum. Ziet er goed uit. Heb al de nodige
philips manuals gedownload om de twee exemplaren die ik hier heb staan te repareren.
Heb grote belangstelling voor de B5X94A. Deze zal mij voor de reparatie van de twee andere enorm kunnen helpen.
mvg,
Paul de PE1BSF
Allereerst hartelijk dank voor de toelating tot dit forum. Ziet er goed uit. Heb al de nodige
philips manuals gedownload om de twee exemplaren die ik hier heb staan te repareren.
Heb grote belangstelling voor de B5X94A. Deze zal mij voor de reparatie van de twee andere enorm kunnen helpen.
mvg,
Paul de PE1BSF
Handtekening
08 apr 2021 20:42 #89877
door admin
Henk van 't Kruis
Gratis B5X954A werd gestart door admin
Er werd mij een radio aangeboden
, B5X94A. Zie bericht hieronder. Ik heb gezegd er geen ruimte voor te hebben. De radio mag dus gratis naar een hobbyist gaat, zie zijn tekst.
Wil je in aanmerking komen, reageer dan op het forum. De heer gaat zelf selecteren wie hem mag hebben, dan geeft ik de gegevens om af te halen in Leiden.
Henk
2 jaar geleden heeft u mij subliem geholpen met de Philips lader van onze Vito Westfalia .
Uiteindelijk was deze goed, maar bleek de zekering in het blok achter de stoel defect.
Nu heb ik al een hele tijd 1,5 jaar hier een buizenradio staan, waar ik niks mee doe.
Een Philips B5X94A.
Ik kan m naar de kringloop brengen, maar heb het idee dat hij bij u beter op zn plaats is.
Mocht u belangstelling hebben, laat het weten, dan breng ik m.
Ik hoef er geen geld voor. Om niet zogezegd.
Jammer dat de werkplaats dicht is. Ik voelde mij er wel thuis.
Het is niet de bedoeling dat de radio later te koop wordt aangeboden. Moet wel in het hobbysicuit blijven. En het liefst aan de meest armlastige.
Wil je in aanmerking komen, reageer dan op het forum. De heer gaat zelf selecteren wie hem mag hebben, dan geeft ik de gegevens om af te halen in Leiden.
Henk
2 jaar geleden heeft u mij subliem geholpen met de Philips lader van onze Vito Westfalia .
Uiteindelijk was deze goed, maar bleek de zekering in het blok achter de stoel defect.
Nu heb ik al een hele tijd 1,5 jaar hier een buizenradio staan, waar ik niks mee doe.
Een Philips B5X94A.
Ik kan m naar de kringloop brengen, maar heb het idee dat hij bij u beter op zn plaats is.
Mocht u belangstelling hebben, laat het weten, dan breng ik m.
Ik hoef er geen geld voor. Om niet zogezegd.
Jammer dat de werkplaats dicht is. Ik voelde mij er wel thuis.
Het is niet de bedoeling dat de radio later te koop wordt aangeboden. Moet wel in het hobbysicuit blijven. En het liefst aan de meest armlastige.
Henk van 't Kruis